کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ۹۰ ارومیه را جریمه و محکوم کرد

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۲۲:۱۱
کد خبر: ۱۱۹۶۸۶۱
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ۹۰ ارومیه را جریمه و محکوم کرد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ۹۰ ارومیه را جریمه و محکوم کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم دسته یکی ۹۰ ارومیه را اعلام کرد:

براساس اعلام سایت فدراسیون فوتبال:

بازی دو تیم ۹۰ ارومیه و قشقایی شیراز در تاریخ ۱۲ خرداد برگزار شد و تیم ۹۰ ارومیه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور تعدادی تماشاگر و یکی از مسئولین در داخل زمین ، ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و در صوت تکرار تخلفات تیم ۹۰ ارومیه از برگزاری مسابقات خانگی محروم خواهد شد. (قطعی) همچنین یحیی بهاری مدیر تیم ۹۰ ارومیه به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از همرای تیم و پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی و در صوت تکرار تخلفات تنبیهات اشد نسبت به وی اعمال خواهد شد.

دیدار دو تیم ۹۰ ارومیه و چوکای تالش ۲۴ خردادماه در ارومیه برگزار شد و از سوی یحیی بهاری، مدیر تیم ۹۰  ارومیه تخلفاتی از سوی وی صورت گرفت. از آنجایی که تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از رفتار غیرورزشی با نماینده فدراسیون و اهانت به وی و با توجه به سوابق قبلی و در خور صدور قرار دستور موقت می باشد.، لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی نامبرده از همراهی تیم مربوطه و حضور در تمامی مسابقات معلق و محروم می نماید. (قابل تجدیدنظر)

گفتنی است هم اکنون ۹۰ در آستانه سقوط به دسته دوم است و این باشگاه علی‌رغم استفاده از بازیکنان جوان و بومی نتوانسته است از انتهای جدول خارج کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز