مدیرکل ورزش وجوانان لرستان :

خسارت ۳۰میلیارد تومانی کرونا به ورزش لرستان در هرماه / فعالیت یک هزار باشگاه خصوصی در لرستان / گروه بندی جدید مشاغل ورزشی در استان

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۱۳:۳۷:۱۳
کد خبر: ۱۱۹۹۸۹۳
خسارت ۳۰میلیارد تومانی کرونا به ورزش لرستان در هرماه  /  فعالیت یک هزار باشگاه خصوصی در لرستان /  گروه بندی جدید مشاغل ورزشی در استان
حشمت الله امان الهی گفت: کرونا ماهانه ۳۰میلیارد تومان به ورزش لرستان خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ امان الهی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به  تعطیلی عمده رشته‌های ورزشی در لرستان تا قبل از بازنگری جدید ستاد ملی کرونا ، اظهارکرد: 13رشته ورزشی در گروه یک و 16رشته ورزشی در گروه دو قرار دارند که بیشتر آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان فعالیت دارند.

او افزود: قبلا در گروه یک هیچگونه رشته ورزشی وجودنداشت  وتقریبا همه رشته های ورزشی تعطیل بودند؛ در گروه 2 نیز عمدتا رشته بدنسازی فعالیت داشت  که با فعالان این رشته ورزشی نیزبا عایت شرایط خاصی می توانستند فعالیت کنند ؛عمدتا رشته ای ورزشی  استان  در گروه های 3 و4 قرار داشتند که با تغییراتی که الان ایجاد شده است اکثر رشته های ورزشی می توانند فعالیت ورزشی خود را انجام دهند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: با این گروه بندی جدید 13 رشته جدید مثل تنیس، ، تیر اندازی تیر وکمان ،چوگان ،گلف ، دوومیدانی ،کوهنوردی ،سوارکاری ، قایقرانی ، دوچرخه سواری ، استخر روباز،موتور سواری و اتومبیلرانی و... در گروه یک قرار گرفته اند که در فضای بازمی توانند فعالیت کنند16؛  رشته ورزشی نیز مانند رشته های  اسکواش،اسکی، پرورش اندام ،والیبال، بدمینتون، اسکیت ،فوتسال ،والیبال،ورزش های روستایی و... در گروه  2  قرار دارند همچنین  گروه سوم نیز دارای رشته های پربرخورد هستند که فعالیتشان  منوط به نظر کارشناسان برای رعایت پروتکل هی بهداشتی است .

امان الهی با بیان اینکه در لرستان  یک هزار باشگاه خصوصی با فعالیت  ۶هزار نفر در این باشگاه‌ها وجود دارد ، یادآورشد: کرونا ماهانه ۳۰میلیارد تومان به ورزش لرستان خسارت وارد کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز