چهره ژیمناستیک کردستان در کشور تغییرات بسیار مثبتی داشته است

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۹:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۰۱۷۶
چهره ژیمناستیک کردستان در کشور تغییرات بسیار مثبتی داشته است
رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مجمع انتخابات ریاست جدید هیات ژیمناستیک کردستان گفت؛ فرد منتخب در مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک کردستان از مربیان و داوران سرشناس و مطرح کشور است که چهره ژیمناستیک کردستان را در جهت مثبت بسیار تغییر داده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ "زهرا اینچه درگاهی" در مجمع انتخاباتی رئیس هیات ژیمناستیک کردستان اظهار داشت؛ برگزاری مجمع انتخاباتی با یک کاندید شرایط خاص خود را دارد و وقتی که این یک نفر رئیس پیشین هیات باشد و در پایان تمامی آرا را کسب می کند حاصل تلاش و عملکرد چهار سال گذشته خود بوده است.
 
اینچه درگاهی تصریح کرد؛ فردی که امروز در این مجمع انتخاباتی از سوی اعضای مجمع به عنوان فرد منتخب معرفی شد یکی از افراد سرشناس و موفق رشته ژیمناستیک کشور است که ما به عنوان مجموعه فدراسیون ژیمناستیک با انتخاب وی می توانیم بگوییم خیالمان از بابت ژیمناستیک کردستان برای چهار سال دیگر راحت است.
رئیس فدراسیون ادامه داد؛ عملکرد شفاف و بارز "شیخ احمدی" در راس هیات ژیمناستیک در چهار سال گذشته، امروز به این نتیجه ختم شد که 19 رای از کل 19 رای را به خود اختصاص دهد و این موفقیت بزرگی در جلب اعتماد اعضای هیات و فدراسیون است.
 
وی اضافه کرد؛ ارتباط خوب و موثری که "امید شیخ احمدی" به عنوان یکی از داوران و مربیان مطرح و سرشناس کشور با مجموعه انجمن ورزش ژیمناستیک آموزش و پرورش به عنوان یکی از بنیادی ترین نهادها برقرار کرده اند یکی از کارهای مثبت و ماندگاری است که در راستای سیاست های فدراسیون ژیمناستیک بوده و ما از این فعالیت ها حمایت می کنیم.
 
رئیس فدراسیون اذعان داشت؛ تمامی تلاش رئیس پیشین در چهار سال گذشته برای ژیمناستیک کردستان به این نتیجه رسیده است که امروزه چهره ورزش ژیمناستیک کردستان در سراسر کشور تغییر کرده و به عنوان چهره بسیار معتبر و شایسته در کشور شناحته می شود.
 
زهرا اینچه درگاهی اظهارداشت؛ اگرچه ژیمناستیک مورد بی مهری قرار گرفته است اما خوشبختانه با کسب جایگاه قهرمانی و سوم رقاب های جهانی توسط ورزشکاران شایسته ایرانی توانستیم افتخارات گذشته را به بهترین نحو تکرار کنیم.
 
وی تاکید کرد؛ رقابت های قهرمانی جهان نه مسابقاتی در سطح پایین بود و نه مسابقاتی پیش پا افتاده چون تمامی شرکت کنندگان قهرمانان جهان و قهرمانان المپیکی بودند و کسب جایگاه های اول و سوم این مسابقات باارزش بوده و جامعه بزرگ ژیمناستیک می دانند که چه اتفاق بزرگی افتاده است.
 
رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور به درخشش نمایندگان کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان اظهارداشت؛ برای کسب سهمیه المپیک هرکاری کردیم و چه نتیجه ایی بهتر از کسب مدال طلا اما برخی اتفاقات ناگوار مثل کرونا در ورزش به یکباره روی می دهند و در رقابت های مقدماتی باکو که به دلیل شیوع کرونا فینال برگزار نشد و نماینده ما پنج امتیاز از دست داد و متاسفانه برای کسب سهمیه امتیاز کم آوردیم.
 
اینچه درگاهی با اشاره به توانایی ژیمناستیک کاران ایرانی تصریح کرد؛ ما ثابت کردیم که می توانیم طلای رقابت های جهان را کسب کنیم و می توانیم به سهمیه المپیک هم برسیم به شرط همدلی، وحدت، تخصص، شناخت و قابلیت که برای نتیجه گرفتن یک ورزشکار ملی در فدراسیون ها و مراکز اصلی ورزش هر کشور بسیار مهم است.
 
وی همچنین اظهار داشت؛ خوشبختانه امروزه فدراسیون ژیمناستیک چه در سطح کشور و چه در عرصه جهانی یکی از فدراسیون های قوی، مقتدر و موفق است و این موفقیت ها مرهون تلاش های هیات های استانی و بازتاب آن در فدراسیون است.
 

انتخاب رئیس پیشین هیات با بالاترین رای نشانه حرکت در مسیر درست پیشرفت است

حامدجولائی"مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مجمع اظهارداشت؛ وقتی مجمع انتخابات یک هیات به صورت تک کاندید برگزار می شود و آن شخص رئیس پیشین هیات بوده و تمامی آرا را به خود اختصاص می دهد نشانه رضایت و اعتماد اعضای آن هیات به رئیس پیشین و همچنین گام برداشتن در مسیر صحیح است.

وی ادامه داد؛ ژیمناستیک در کنار دو و میدانی یک رشته سخت و مادر ورزش ها محسوب می شود که نیاز به تلاش و پشتکار زیادی هم از سوی اعضای فدراسیون و هم از طرف ورزشکارانش دارد و از رئیس فدراسیون و مجموعه همراهش تشکر می کنیم که توانستند با برنامه ریزی دقیق و کارآمد مدال رقابت های قهرمانی جهان توسط "کیخا" را بدست آورند و دل همه ایرانیان را شاد کنند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود؛ گرفتن مدال جهانی ژیمناستیک در میان کشورهای آسیایی و اروپایی که برای این رشته زحمات و هزینه های زیادی قائل هستند خوشحالی وصف ناپذیری دارد و به جامعه ورزشی کشور برای این دستاورد بزرگ باید تبریک و تهنیت گقت.
 
وی خاطرنشان کرد؛ خوشبختانه پس از یک وقفه چهار ساله و افت رشته ژیمناستیک استان با تلاش خانواده ژیمناستیک استان از جمله خانواده شیخ احمدی ها با حمایت "شریف یاوری" پیشکسوت نامی و پدر ژیمناستیک استان و یکدلی شهرستان های مختلف این وقفه جبران شد و هم اکنون ژیمناستیک کردستان در سطح کشور سرآمد، شناخته شده و زبانزد است و در میادین مختلف کشوری ورزشکاران کردستانی خوش می درخشند.
 
جولائی تصریح کرد؛ یکی از عوامل پیشرفت ژیمناستیک در کردستان و سطح کشور حمایت خوب و مناسب فدراسیون از هیات های استانی است و در این راستا شاهد تعامل و هماهنگی خوب ریاست و اعضای هیات ژیمناستیک کردستان با مسئولین فدراسیون ژیمناستیک کشور هستیم و این تعامل سازنده توسعه این رشته در استان را دربرداشته است.
 
مسئول ورزش استان اذعان داشت؛ استفاده از حضور پیشکسوتان خوش نامی همچون "شریف یاوری" که سالیان سال برای رشته ژیمناستیک کردستان زحمت کشیده اند توانسته موجبات توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در استان را فراهم کند.
 
وی ادامه داد؛ هم اکنون سه شهرستان بیجار، مریوان و قروه در استان برای توسعه ورزش ژیمناستیک دارای محدودیت ها و مشکلاتی هستند که دراین شهرستان ها با موافقت کمیسون ماده 88 قرار شد یکی از سالن های چند منظوره برای توسعه این رشته ورزشی در اختیار هیات شهرستانی قرار داده شود.
 
جولائی در پایان خاطرنشان کرد؛ یکی دیگر از مشکلات بر سر راه توسعه ژیمناستیک کردستان کمبود تجهیزات ورزش ژیمناستیک در استان است که به دلیل بالا بودن هزینه و نیز عدم تخصیص اعتبار لازم از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان ها در راستای توسعه ورزش قادر به خرید این تجهیزات آنگونه که باید به اندازه لازم در اختیار ورزشکاران قرار دهیم، نیستیم.

 


 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز