فرماندار ارومیه: همکاری مردم و مسئولان برای جلوگیری از آغاز پیک پنجم ضروری است

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۰۸:۵۵:۰۸
کد خبر: ۱۲۰۰۵۷۰
فرماندار ارومیه: همکاری مردم و مسئولان برای جلوگیری از آغاز پیک پنجم ضروری است
فرماندار ارومیه در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، با ابراز تاسف از جایگاه نامناسب آذربایجان غربی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ارومیه هستیم که هشداری برای رعایت جدی پروتکل های بهداشتی توسط مردم و مسئولان است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، رسول مقابلی توجه به عوامل پیشگیرانه و تشدید نظارت ها را ضروری دانسته و افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اماکن عمومی، جلسات و فضاهای سربسته ضروری بوده و نظارت بر تجمعات و مراکز خرید به ویژه رستوران ها، تالارها و ... افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر آمادگی بیشتر برای زمان بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، تصریح کرد: تشدید نظارت ها برای برگزاری آزمون سراسری کنکور در هفته جاری باید جدی گرفته شود.

فرماندار ارومیه همچنین نظارت دستگاه های متولی بر تفرجگاهها، پارکها، سواحل رودخانه ها و ... را ضروری دانسته و یادآور شد: جهت پیشگیری از افزایش بستری ها و انتقال این ویروس توسط مسافران تابستانی، اقدامات پیشگیرانه و لازم انجام شود.

مقابلی همکاری و هماهنگی همه دستگاه ها و مردم را تنها راه مقابله با کرونا معرفی کرده و افزود: در کنار اطلاع رسانی رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت مستمر توسط دستگاههای مختلف و بخصوص رسانه ها، آموزش های لازم نیز با استفاده از روشهای تبلیغاتی مبتکرانه به مردم داده شود.

وی در پایان با اشاره به نزدیکی تهدید پیک پنجم، گفت: برای اینکه وضعیت شهرستان ارومیه مدیریت شده و محدودیت ها دوباره تکرار نشود، در کنار تشدید نظارت دستگاههای متولی، مردم نیز باید همکاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز