مدیر کل ورزش وجوانان لرستان :

بیش از ۲۵ چمن مصنوعی فوتبال در لرستان در دست احداث است

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۳:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۱۲۹۷
بیش از ۲۵ چمن مصنوعی فوتبال در لرستان در دست احداث است
حشمت الله امان الهی از احداث بیش از 25 پروژه چمن مصنوعی فوتبال درسطح استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ امان الهی در مراسم افتتاح  زمین چمن مصنوعی روستای طنجوربروجرد که با حضور عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ،  احمد گودرزیان فرمانداربروجرد، محمود رحمتی رئیس ورزش و جوانان بروجرد وهمچنین  جمعی مردم محلی  برگزارشده بود ، اظهارکرد: با عنایت به سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان و برنامه و تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان مینی بر توسعه و تعمیم ورزش در مناطق روستایی و عشایری پروزه چمن مصنوعی روستای طنجور بروجرد با مساحت 1000متر مربع و با اعتبار 8 میلیارد ریال افتتاح شد .

 او با بیان اینکه خانه ورزش روستایی طنجور هم در ماههای گدشته تجهیز شده است، افزود: هدف از احداث این پروژه ها این است  تا جوانان و ورزشکاران روستایی هم امکاناتی را جهت اوقات فراغت و ورزش در اختیار داشته باشند .

 امان الهی با بیان اینکه  این  پروژه  پنجمین چمن مصنوعی  است که در ۶ ماهه اخیردر استان  افتتاح شده است، خاطر نشان کرد: 2 چمن شهری و روستایی نیز در آینده نزدیک  افتتاح خواهد شد .

 مدیرکل ورزش وجوانان یادآورشد:  احداث بیش از 25 چمن مصنوعی  نیز  در دست اقدام بوده  که  فعالیت اجرایی برخی از آنها  شروع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز