معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:

سازمان فنی و حرفه‌ای نیاز سنجی را در ارائه آموزش‌های خود در اولویت قرار دهد

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۶:۳۸
کد خبر: ۱۲۰۱۸۰۸
سازمان فنی و حرفه‌ای نیاز سنجی را در ارائه آموزش‌های خود در اولویت قرار دهد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای بصورت تقاضا محور، گفت: سازمان فنی و حرفه ای نیاز سنجی را در ارائه آموزش های خود در اولویت قرار دهد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، نادر صادقی روز یکشنبه در جلسه شواری مهارت آموزی استان با اشاره به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای و گسترش این آموزه ها در حوزه های مختلف، بر نیاز سنجی و هدایت این آموزشها به سوی نیازهای جامعه تاکید کرد و گفت: برای هدفمندی آموزشهای فنی و حرفه ای و جلوگیری از هدر رفت منابع، ضروری است سازمان فنی و حرفه استان با نیاز سنجی های مداوم، رشته های مورد نیاز جامعه را استخراج و برای این آموزش این نوع نیازها برنامه ریزی کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های اقتصادی مرز نشین استان و مشکلات پیش آمده برای برخی از این افراد در روند تجارت و فعالیت های اقتصادی، گفت: متاسفانه بسیاری از مرزنشینان استان در حوزه تجارت های مرزی دچار مشکل هستند و برای ادامه تجارت در قالب کارگزاران فردی و یا اتحادیه‌های فعالیت می کنند .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: سازمان فنی و حرفه ای آموزش تجارت مرزی را طراحی و با آموزش مرزنشینان در این حوزه، کمک حال این افراد باشد تا شاهد کاهش مشکلات مرزنشینان استان در تجارت مرزی باشیم.

نادر صادقی همچنین با تاکید بر افزایش تجارت الکترونیک در سالهای اخیر و بویژه در زمان شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: در این حوزه نیز ضروری است سازمان آموزش فنی و حرفه ای فعال تر عمل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان و سفر  تعداد زیادی از گردشگران به آذربایجان غربی، گفت: متاسفانه یکی از مشکلات واحد های گردشگری نبود ارتباط اصولی و حرفه ای با مشتریان است که پیشنهاد می شود سازمان فنی و حرفه ای استان در آموزش های خود در این زمینه نیز برنامه ریزی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز