پایان رقابت‌های هندبال خیابانی خراسان رضوی در مشهد

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۸:۳۷
کد خبر: ۱۲۰۲۹۱۴
پایان رقابت‌های هندبال خیابانی خراسان رضوی در مشهد
رقابت‌های هندبال خیابانی ویژه پسران استان خراسان‌رضوی چندی پیش به‌میزبانی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رقابت‌های هندبال خیابانی ویژه پسران استان خراسان‌رضوی چندی پیش به‌میزبانی مشهد برگزار شد.

 

نخستین دوره این پیکارها سرانجام بعد از تعطیلی طولانی‌ فعالیت‌های رشته ورزشی هندبال متأثر از وضعیت کرونایی و تغییر و تحولات در رأس هیئت متبوع، با اخذ مجوزهای لازم در شهر مشهد برگزار شد.

 

رقابت‌هایی که در رده سنی نوجوانان در بولوار دانشجوی مشهد برگزار شد و قرار است 2تیم منتخب به مسابقات کشوری اعزام شوند.

 

براساس اعلام روابط عمومی هیئت هندبال خراسان‌رضوی این پیکارها در ابتدا قرار بود با شرکت 6تیم برگزار شود که گویا وضعیت قرمز کرونایی و مثبت‌شدن تست بازیکنان 2تیم سبب شد تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این پیکارها به 4تیم کاهش یابد.

 

تیم مشهد، تیم گناباد و 2تیم از تربت‌جام در این مسابقات حاضر بودند که با یکدیگر رقابت کردند. در هندبال خراسان سبزوار و مشهد همواره قطب اصلی هستند، اما سبزوار در مسابقات حاضر نشد و تیم مشهد به‌ عنوان چهارم رسید.

 

در این دوره از مسابقات این تیم سیمان غرب آسیا از تربت‌جام بود که مقام نخست را به‌دست آورد و تیم گناباد هم دوم شد؛ 2تیمی که حالا قرار است به‌عنوان نمایندگان استان به مسابقات کشوری اعزام شوند، مسابقاتی که 16 تا 18تیر در اراک برگزار می‌شود.

 

رئیس هیئت هندبال خراسان‌رضوی درباره برگزاری این پیکارها گفت: شیوع کرونا امکان تمرین و فعالیت را به‌ویژه در شهرستان‌ها محدود کرده است و مجوز برگزاری مسابقات نیز داده نمی‌شود، بنابراین برگزاری این دوره مسابقات بازیکنان را همچنان در وضعیتی آماده قرار می‌دهد.

 

رضا علیزاده خاطرنشان کرد: مسابقات نوجوانان پسر دستجات کشور در اراک برگزار می‌شود و خراسان هم در این مسابقات تیم خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: از مهم‌ترین مزایای برگزاری این مسابقات به‌کارگیری داوران بود، زیرا ماه‌هاست مسابقات رسمی برگزار نشده است و امکان فعالیت و قضاوت وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز