بازدید معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان از خانه جوان پلدختر ؛

مجید زهره ای : خانه جوان پلدختر احیا می شود / فعالیت خانه های جوان برافزایش کمی و کیفی سمن ها موثراست

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۱:۴۷:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۳۲۲۰
مجید زهره ای : خانه جوان پلدختر احیا می شود / فعالیت خانه های جوان برافزایش کمی و کیفی  سمن ها موثراست
معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان با حضور در پلدختر از خانه جوان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛مجید زهره ای معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان  روز سه شنبه 15 تیرماه باحضوردر  شهرستان پلدختر ضمن دیدار وگفت وگو با حسن رضاییان فرماندار پلدختر، سید حمید رضا کاظمی نماینده پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی  که در فرمانداری و اداره ورزش وجوانان پلدختر انجام گرفت به همراه امید کایدی رییس ورزش وجوانان پلدختر  از خانه جوان این شهرستان واقع در پارک رضوان  بازدید کرد.

 

 

زهره ای ابتدا در دیدار و گفت وگو با نماینده وفرماندار پلدختر با تاکید براهمیت توجه به نقش جوانان در بیانیه  گام دوم انقلاب وتاکیدات مقام معظم رهبری  دراین خصوص ،گفت : باتوجه به اهمیت  به بحث جوانگرایی  ومطالبات  جوانان در کشور انتظار است به  مسائل مربوط به جوانان خصوصا در سطح شهرستان پلدختر نگاه جدی تری وجود داشته باشد.

معاون امور ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه احیای خانه جوان یکی از نیاز های اصلی جوانان پلدختر است ، افزود : خانه جوان پلدختر در پارک رضوان قرار داشته ودر دی  ماه  97 پس از بازسازی وتعمیر وتجهیزبه افتتاح رسید ولی در حال حاضراز آن استفاده ای نمی شود اما تاکید ما این است که این ساختمان مهم حوزه جوانان استان  با همه مشکلاتی که دارد لازم است احیا شده و در اختیار سمن های حوزه جوانان این  شهرستان قرار گیرد.

او  با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد  حوزه جوانان در توسعه و لزوم افزایش آنها در سطح شهرستان پلدختر، یادآورشد: با توجه نقشی که خانه های جوان بر توسعه وافزایش کیفی وکمی سمن ها دارند به جد پیگیر احیای خانه جوان در پلدختر خواهیم بود. 

 زهره ای خواستار نگاه ویژه مسئولین و مدیران شهرستان پلدختر به حوزه جوانان شد و گفت: این توجه برروی موضوعاتی مااند پیشگیری از آسیب های  اجتماعی ، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و ازدواج آسان موثر است.

 

در ادامه رییس ورزش وجوانان پلدختر با اشاره به وضعیت کنونی خانه جوان از حیث مسافت  و فاصله ازمناطق متمرکز شهر ،پیشنهاد  احداث یک خانه  جوان جدید درمنطقه موسوم به کوی سازمانی ها ونزدیک به مجموعه ورزشی شهید سرمالیان واداره ورزش وجوانان شهرستان را ارائه داد که مورد حمایت فرماندار پلدختر وقول مساعد وی برای اجرای این طرح قرار گرفت .

همچنین نماینده پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن اعلام حمایت از برنامه های حوزه  جوانان گفت  : مطالبات جوانان مهم بوده و ازهر برنامه ای که باعث حل مسائل جوانان شهرستان شود حمایت می کنیم.

سید حمید رضاکاظمی  همچنین برضرورت توجه ویژه به احیای خانه جوان شهرستان  و درصورت نیاز به جابجایی واحداث یک خانه جوان جدید تاکید کرد.

 

 یادآوری می شود ؛ملاقات با مسئولین سمن های حوزه جوانان پلدخترکه در اداره ورزش وجوانان انجام گرفت ،بازدید از خانه جوان فعلی و همچنین بازدید از منطقه  کوی سازمانی ها جهت اجرای ایده  احداث خانه جوان جدید از برنامه های سفرمجید زهره ای معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان به پلدختر بود.

 

نظر شما