معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد :

همراهی مردم، لازمه جلوگیری از موج پنجم کرونا

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۲۰۳۳۴۵
همراهی مردم، لازمه جلوگیری از موج پنجم کرونا
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، با یادآوری اینکه موج پنجم کرونا در راه است، تاکید کرد: در این شرایط دشوار باید مردم را همراه خود داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ محمد ابراهیم زارعی در جلسه ستاد استانی کرونا، اظهار داشت: موج پنجم در راه است، پروتکل ها را رعایت کنیم می توانیم از آن جلوگیری کنیم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه مراسمات و تجمعات در استان بسیار کم بوده استفاده از ظرفیت ارزشمند ائمه جمعه و همچنین NGOها در تشویق مردم به رعایت پروتکل ها را بسیار موثر دانست.

زارعی، ضرورت نظارت بر اماکن دولتی و خصوصی را یادآور شد و افزود: در صورت عدم رعایت پروتکل ها و بی توجهی به استفاده از ماسک توسط کارکنان ادارات، به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

معاون استاندار، اطلاع رسانی را امری بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: حضور نمایندگان اصناف در برنامه های تلویزیونی به منظور تشویق بازاریان برای رعایت پروتکل ها، می تواند در افزایش رعایت ها و جلوگیری از تعطیلی اصناف موثر باشد.

زارعی ضمن تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان، اظهار داشت: افزایش تجربه و توان علمی آنان در مقابله با این ویروس، موجب کاهش مرگ و میرها شده اما لازم است مردم توجه داشته باشند که کادر درمان خسته هستند و باید با رعایت پروتکل ها از افزایش بستری ها جلوگیری کنیم.

وی از تصمیم هیات مذهبی برای ایجاد ایستگاه های صلواتی و توزیع اقلام بهداشتی و همچنین توزیع نزورات به صورت خام و خشک میان مستمندان در ایام محرم و صفر استقبال کرد و گفت: برگزاری مراسمات این ایام به صورت محدود و در فضای باز تصمیم بسیار خوبی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان این جلسه شرایط سخت کم آبی در کشور و استان و لزوم صرفه جویی در مصرف آب و برق را متذکر شد و از دستگاه های اداری استان که مجهز به ژنراتور هستند خواست از آن ایتفاده کنند تا با قطعی برق بیمارستان ها و واحدهای تولیدی مواجه نشویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز