پیگیر مطالبات مهندسین و اعضای نظام مهندسی ساختمان هستیم

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۴۲۳۹
پیگیر مطالبات مهندسین و اعضای نظام مهندسی ساختمان هستیم
رییس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در سفر به ارومیه با استاندار آذربایجان‌غربی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اعضای هیات مدیره این سازمان و برخی مقامات استانی و شهری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، احمد خرّم رییس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در این سفر سه روزه در دیدار با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، مرادزاده رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌غربی و برخی مقامات استانی و شهری، در خصوص مسائل حوزه ساخت و ساز و مهندسی گفت و گو کرد.

photo_2021-07-08_19-40-09

دیدار با اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی

خرّم امروز نیز با اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی دیدار و تاکید کرد: همه شهروند درجه یک هستیم و باید به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم، وظیفه ما در خدمت به مردم خلاصه شده و باید منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح دهیم.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات دنبال دعوا و درگیری با وزارتخانه‌ها و مدیران نیستیم بلکه با گفت و گو سعی در انجام و پیگیری مطالباتمان داریم  و درخصوص تعارض منافع؛ نباید افراد را از کار تخصصی خود کنار گذاشت به وزیر گفتیم حق محرومیت از پروانه اشتغال باید پرداخت شود.

خرم درخصوص تخلف‌ها نیز گفت:  راه مبارزه با فساد این نیست که ممنوعیت ایجاد کنیم بلکه با راه اندازی سامانه یکپارچه و شفافیت کامل و همچنین نظارت اتفاقی و تصادفی و برخورد و مجازات متناسب با تخلف فساد را کاهش دهیم.

امیرحسین مرادزاده رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی هم در این نشست ضمن بیان گزارشی از عملکرد هیات مدیره دور هشتم این استان، خاطرنشان کرد: امضای تفاهم‌نامه با شهرداری ارومیه، سازمان فنی و حرفه‌ای، منطقه آزاد ماکو، طرح اقدام ملی با اداره کل راه‌وشهرسازی، تفاهم ۳جانبه با آزمایشگاه خاک و راه و شهرسازی، اجرایی کردن تعرفه خدمات ۱۴۰۰ در ابتدای سال ، الزامی نمودن مجری ذی‌صلاح برای بیش از ۵ طبقه و بالای ۱۰۰۰ متر، افزایش ظرفیت کاری مهندسان، کمک و مساعدت درخصوص مبارزه با بیماری کرونا، راه‌اندازی نرم افزار گیشه برای ارسال الکترونیکی درخواست‌ها، راه‌اندازی فاز اول سامانه نظام جامع الکترونیک، ارائه کمک‌ها و تسهیلات مختلف به اعضا به مبلغ ۶۲ میلیارد تومان، ایجاد اتاق شیشه، کمک به خسارت دیدگان از حوادث غیرمترقبه و ... جزو عملکردهای عمومی هیات مدیره دوره هشتم بوده ضمن اینکه ساختمان اداری دفاتر نمایندگی نیز در شهرهای مختلف استان تکمیل و تجهیز شده است.

در ادامه اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی به بیان نقطه نظرات، درخواست‌ها و مشکلات موجود نمودند.

رییس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور سپس بهمراه اعضای هیات مدیره نظام مهندسی آذربایجان غربی با یکی از پیشکسوتان  عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی و خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز