ورود دادستان مهاباد به ماجرای افتتاح پرحاشیه واحد پارچه فروشی

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۹:۲۷
کد خبر: ۱۲۰۴۹۵۴
ورود دادستان مهاباد به ماجرای افتتاح پرحاشیه واحد پارچه فروشی
مسوول روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی گفت: دادستان مهاباد به ماجرای پرحاشیه افتتاح یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان ورود قاطعانه کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، اکبر تایوغ  با اشاره به افتتاح پرحاشیه یک واحد پارچه فروشی در مهاباد، اظهار کرد: هفته گذشته یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان اقدام به مراسم افتتاحیه غیراخلاقی و استفاده از تبلیغات نامتعارف در این شهر کرده بود که به محض اطلاع، دادستان پیگیر این موضوع شد.

وی ادامه داد: با ورود دادستانی مهاباد ضمن پلمب این واحد پارچه فروشی صاحب مغازه شناسایی و تحویل مقامات قضایی شد وسایر عوامل دخیل نیز شناسایی وتحت تعقیب قرار گرفتند. 

مسوول روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی افزود: این پرونده هم اکنون توسط دادستانی مهاباد در دست بررسی و نتایج آن بعد از مشخص شدن اطلاع رسانی می شود.

 تایوغ با اشاره به عدم رعایت عرف و اخلاق و تبلیغات نامتعارف و حضور بانوان بدون رعایت موازین شرعی را از مهمترین تخلفات افتتاح این واحد صنفی اعلام کرد. 

وی بیان کرد: دستگاه قضایی در استان با سرعت و قاطعیت هرگونه تخلف صنفی رسیدگی و با هر گونه سهل انگاری در این خصوص برخورد قانونی خواهد کرد.

نظر شما