با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

عنواندار اسکی ایران رییس هیئت البرز شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۵۱۲۱
عنواندار اسکی ایران رییس هیئت البرز شد
با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان البرز، سید مجتبی صید به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان البرز صبح امروز یکشنبه با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و اعضای مجمع برگزار شد.

سید مجتبی صید و فاطمه طبری دو کاندید احراز پست ریاست هیئت بودند که هر کدام به مدت 7 دقیقه به معرفی و ارائه برنامه های خود پرداختند.

پس از انجام فرایند انتخابات و با رأی اعضای مجمع سید مجتبی صید برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت اسکی استان البرز انتخاب و معرفی شد.

گفتنی است، سید مجتبی صید 11 رأی و فاطمه طبری 2 رای را از آن خود کردند و 1 رأی نیز ممتنع اخذ شد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز در این مجمع با بیان اینکه استان البرز در رشته اسکی از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار بوده است گفت: این استان قهرمانان و مدال آوران بسیاری را به این رشته معرفی کرده است.

مجتبی جانعلی با بیان این که " استان البرز قطب اسکی کشور است " گفت: انتظار داریم رئیس منتخب هیئت برای ادامه مسیر موفقیت و همچنین پیشبرد اهداف توسعه ای اسکی، برنامه ریزی جامعی با استفاده از تمام امکانات داشته باشد.

جانعلی افزود: به کارگیری تجربیات قهرمانان و پیشکسوتان و بهره بردن از خرد جمعی می تواند پیشرفت اسکی البرز را تسریع کند.

وی با تأکید بر حمایت از هیئت، عنوان کرد: رشته اسکی یک ظرفیت بین المللی برای استان البرز به حساب می آید و پیست بین المللی دیزین استان البرز برای فدراسیون نیز پتانسیل و ظرفیتی ویژه است.

رییس فدراسیون اسکی نیز در این مجمع اظهار کرد: البرز به عنوان استانی قهرمان پرور، بدنه اسکی کشور محسوب شده و از نیروی انسانی توانمندی در این رشته برخوردار است.

عباس نظریان با بیان این که " توسعه اسکی نیازمند پشتوانه سازی است " ادامه داد: توجه به توسعه فرهنگی می بایست مدنظر رئیس منتخب قرار گیرد.

رئیس فدراسیون اسکی عنوان کرد: فدراسیون از هیئت اسکی استان البرز تمام قد و با تمام منابع و امکانات موجود حمایت خواهد کرد.

وی با بیان این که " اسکی می تواند رشته ای خانوادگی باشد " گفت: در بحث قهرمانی اسکی متعلق به روستائیان بوده و همواره از این مناطق قهرمان به کشور معرفی شده است.

نظریان تصریح کرد: اگر شرایط کرونا بهبود پیدا کند، البرز طی یکی دو ماه آینده در پیست بین المللی دیزین میزبان فینال مسابقات اسکی چمن جهان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز