نیروی انتظامی پرچمدار مبارزه با بد حجابی است

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۹:۲۷
کد خبر: ۱۲۰۶۳۶۳
جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره ملی گوهر فاطمی (س) گفت: نیروی انتظامی پرچمدار مبارزه با بد حجابی است و مجموعه انتظامی استان در این خصوص کارنامه درخشانی دارد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سرهنگ ایرج حسنخانی در مراسم اختتامیه جشنواره ملی گوهر فاطمی(س) گفت: نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه برکات زیادی به همراه دارد و در طول ۴۲ سالگی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد، مردانی بزرگ همچون شهدای عزیز و  والامقام از دامان زنانی عفیفه پرورش یافته اند که منجر به عزت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت: ترویج فرهنگ صحیح عفاف و حجاب و اثر بخشی بهتر اقدامات پلیس در این زمینه مستلزم همکاری، همگرایی و هماهنگی تمامی نهادها، دستگاه ها و آحاد مردم شریف است.

وی نیروی انتظامی را به عنوان مسئول و متولی حفظ ارزش ها و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: یکی از این ارزش ها و دستاوردها؛ عفاف و حجاب است که وجه تمایز کشور اسلامی و اخلاق مدار ما از سایر کشور های مروج بی بند و باری است.

حسنخانی در پایان پوشش اسلامی را تنها متعلق به زنان ندانست و خاطر نشان کرد: مردان نیز مکلف به رعایت پوشش مناسب هستند و تذکراتی هم اگر از سوی پلیس داده شده؛ تنها متعلق به بانوان نبوده و این دسته از اشخاص را هم شامل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز