امان الهی در گفت وگو با خبرگزاری برنا خبرداد:

پیشنهاد طرح مجتمع ازدواج آسان در لرستان / پیش بینی برگزاری ۲۰۰کارگاه آموزشی ازدواج در استان

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۳:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۶۷۷۹
پیشنهاد طرح مجتمع ازدواج  آسان در لرستان /  پیش بینی برگزاری ۲۰۰کارگاه آموزشی ازدواج در استان
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان به برنا گفت: به دنبال اجرای احداث مجتمع ازدواج آسان به عنوان یک طرح پیشنهادی در لرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ حشمت الله امان الهی روز چهارشنبه در این گفت وگو ضمن تبریک به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی  حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه (س) وهفته ازدواج ،اظهارکرد: ورزش وجوانان لرستان برنامه های متنوعی  به مناسب هفته ازدواج  طرح ریزی کرده   که در حال اجرا هستند.

او با اشاره به  برگزاری کارگاه های آموزشی وافزایش مهارت آموزی درزمینه مهارت های زندگی وازدواج آسان ،افزود: در این زمینه  بیش از ۱۱۴ برنامه آموزشی را در سال گذشته اجرا کردیم و در تلاش هستیم تا  این برنامه ها را  به ۲۰۰ کلاس وکارگاه  آموزشی افزایش دهیم.

امان الهی همچنین به بحث ثبت مجمع خیرین ازدواج استان  اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین ازدواج استان  را به ثبت رسانده ایم که درحال حاضر درخصوص جمع آوری کمک های مردمی وتهیه جهیزیه  به همراه برخی از دستگاه ها ما را یاری می کنند .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از ایده راه اندازی مجتمع ازدواج آسان در لرستان خبرداد و تصریح کرد: طرح احداث مجتمع  ازدواج آسان به عنوان یک ایده پیشناهاد شده است که درصورت اجرایی شدن  از مهمترین طرح های ورزش وجوانان استان است  که به انجام خواهد رسید.

امان الهی اضافه کرد: اگر این طرح عملیاتی شود بسیاری از مشکلات جوانان در برگزاری مراسمات  ازدواج را حل کرده وبر شکل گیری فرهنگ ازدواج  آسان در جامعه  تاثیرخواهدگذاشت.

او با بیان اینکه احداث مجتمع ازدواج آسان یک  طرح پیشنهادی است، خاطر نشان کرد:  تکمیل این طرح باعث می شود تا  تمام اقدامات ازدواج آسان از مرحله خواستگاری تاازدواج  دیده شود وهمچنین جوانان به راحتی به امکانات  وهزینه های پایین دسترسی داشته باشند.

امان الهی بابیان اینکه مجمتع ازدواج آسان برروی اشتغال جوانان نیز موثر است ، یادآورشد:  استفاده از تهیه جهبزیه موضوعی است که خودبه خود اشتغال ایجاد خواهد کرد؛همچنین برگزاری مراسمات جشن هاوکلیه برنامه های  ازدواج نیز در این مجمتع انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز