به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته ازدواج؛

آغاز زندگی مشترک زوج ورزشکار از منزل شهید شاخص جامعه ورزش کشور

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۸:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۶۹۹۵
آغاز زندگی مشترک زوج ورزشکار از منزل شهید شاخص جامعه ورزش کشور
مراسم آغاز زندگی مشترک زوج ورزشکار مازندرانی در منزل شهید شاخص جامعه ورزش کشور در شهر جویبار برگزار شد ...

 به گزارش برنا، با حضور حجت الاسلام نادعلیزاده امام جمعه جویبار، سرهنگ اسلامی، مسئول بسیج ورزشکاران استان، ییلاقی اشرفی، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان، فیض الله نفجم رئیس هیات تکواندو، اتقایی رئیس ورزش و جوانان و به همت اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، بسیج ورزشکاران استان و سمن پویش جوانان کاسپین، مراسم نمادین آغاز زندگی مشترک زوج ورزشکار رشته تکواندو علی خلیلی جویباری و فاطمه رحیمی سراجی، قهرمانان ملی تکواندو، به میمنت سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در منزل شهید شاخص جامعه ورزش کشور، شهید حسن فقیهی جویباری برگزار شد.

حجت الاسلام نادعلیزاده امام جمعه جویبار در این مراسم فرهنگ‌ساز گفت: اگر یک جوان ورزشکار جذب شود مثل اینکه صدها جوان جذب شدند، چراکه این جوانان الگوی جامعه و جوانان دیگر هستند.

وی افزود: دو رکعت نماز یک ورزشکار و پهلوان به اندازه هزاران رکعت نماز ثواب دارد. و اثر این اقدام از هزاران منبر روحانیون بیشتر است.

امام جمعه جویبار بیان داشت: اخلاق در ازدواج مهمترین موضوع است و این باید شرط اصلی ازدواج جوانان باشد.

حجت الاسلام نادعلیزاده گفت: توفیقی است که در خانه شهیدان فقیهی جویباری و شهید شاخص جامعه ورزش کشور در کنار این زوج ورزشکار هستیم که زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند و توصیه ام به این زوج جوان اینست که سازش داشته باشند تا با گذشت، زندگی را شیرین تر سپری نمایند.

محمدرضا ییلاقی اشرفی، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران، نیز گفت: سومین سالی است که در پویش ازدواج آسان، حامی ازدواج جوانان استان هستیم.

وی افزود: اقدام این زوج جوان برای آغاز زندگی مشترک در هفته ازدواج و در منزل شهید فقیهی جویباری، شهید شاخص جامعه ورزش کشور، یک الگو برای همه جوانان است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در پایان بیان داشت: با کمک همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگ ساز، برای فرهنگ سازی ازدواج ساده و آسان تلاش می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز