درخشش ورزشکار کردستانی در رقابت‌های آکو‌اتلون کشوری

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۰۹:۲۶:۴۴
کد خبر: ۱۲۰۸۸۳۸
درخشش ورزشکار کردستانی در رقابت‌های آکو‌اتلون کشوری
"کاوه میرزایی" ورزشکار رشته ترای‌اتلون(سه‌گانه) استان کردستان با حضور در رقابت های آکواتلون (دو، شنا، دو) قهرمانی کشور در آذربایجان شرقی موفق شد در بخش مسافت کامل (بخش دو، شنا و دو) نشان برنز رده سنی نونهالان را کسب کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مسابقات آکواتلون (دو، شنا، دو) قهرمانی کشور آقایان در رده های سنی نونهالان و نوجوانان صبح امروز ۲۷ تیرماه پس از مسابقات ترای‌اتلون مسافت استاندارد به میزبانی استان آذربایجان شرقی، در سد امند شهرستان شبستر برگزار شد.
 
تیم ترای اتلون سنندج به عنوان نماینده استان کردستان و با مربیگری "فرشید صادقی" در این مسابقات حضور پیدا کرد و در روز نخست موفق شد یک عنوان سوم و نشان برنز را کسب کند.
 
"کاوه میرزایی" ورزشکار رشته ترای‌اتلون(سه‌گانه) استان کردستان در بخش آکواتلون(بخش دو، شنا و دو) مسافت کامل با زمان ۱۵:۵۲ نشان برنز رده سنی نونهالان را کسب کرد و بر سکوی سوم ایستاد.
 
در این رده سنی "علی اصغر کشاورزیان" از اصفهان با زمان ۱۵:۰۶ قهرمان شد و "صدرا ابراهیمی" از استان آذربایحان شرقی با زمان ۱۵:۳۵ به مقام دوم رسید.
 
گفتنی است؛ رقابت‌های ترای اتلون و آکواتلون قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور طی روزهای 27 و 28 تیرماه به میزبانی شهرستان شبستر از توابع استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز