مدیر آکادمی خیبر خرم‌ آباد:

سیاست های باشگاه خیبر در فوتبال پایه بزودی تبیین می شود/ کادر فنی خیبر در فوتبال پایه بزودی معرفی می شوند

۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۳۷:۳۸
کد خبر: ۱۲۱۰۵۵۵
سیاست های باشگاه خیبر در فوتبال پایه بزودی تبیین می شود/ کادر فنی خیبر در فوتبال پایه بزودی معرفی می شوند
شمس الدین سپهوند از تبیین سیاست های باشگاه خیبر در رده پایه ومعرفی کادر فنی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،شمس الدین سپهوند چهره نام آشنا،جنتلمن،سازنده فوتبال لرستان که امسال با حکم دکتر عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد بعنوان مدیر آکادمی ومدیر تیم امید خیبر خرم آباد منصوب شده بود دراین فصل با هدایت خوب خود از عوامل اصلی صعودبه جمع چهار تیم پایانی لیگ امید های دسته اول ایران بود.

مدیر آکادمی باشگاه خیبر خرم آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا گفت:این باشگاه تا پایان دیدار های جام حذفی با تبیین سیاست های کلی باشگاه توسط دکتر عبدی مالک باشگاه خیبر برنامه های این باشگاه دررده بزرگسالان و پایه تشریح می شود.

او افزود:در حال حاضر تمرینات این باشگاه در رده پایه تعطیل بوده وبا جلسه با مالک ومدیر عامل وانتخاب کادر فنی بزودی تمرینات در رده امیدها در لیگ کشور ونوجوانان وجوانان در سطح لیگ استان را شروع می کنیم.

سپهوند تصریح کرد: هر گونه تمرینات وتست گیری در روزهای گذشته توسط برخی از مربیان با نام‌خیبر غیر قانونی بوده وبا متخلفین در کمیته انضباطی برخورد می شود.

او تصریح کرد:سیاست باشگاه در این فصل استعدادیابی وجذب بازیکن برای تیم بزرگسال بودکه به حول قوه الهی ۱۵بازیکن به تیم بزرگسال اصافه شدواین امر محقق شد هر چند با صعود به لیگ برتر کام.ما شیرین تر می شد.

سپهوندبیان کرد:با قدر دانی از حمایت های مالی ومعنوی دکتر مسعود عبدی،دکتر اسدی پور،ولی خسروی،هواداران پرشور فوتبال لرستان وپیشکسوتان ارزنده ودیگر عوامل هیات فوتبال در کمک به فوتبال پایه استان امیدواریم در فصل اتی با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت کنیم.

اوگفت: زحمات و تلاشهای بی شائبه دکتر اسدی پور در این مدت کوتاه که مدیریت باشگاه بزرگ خیبر را تقبل کرده و در این مدت کم توانسته است با مدیریتی مثال زدنی این کشتی طوفان زده را به ساحل آرامش برساند تقدیر و تشکر نموده و از همه عزیزان مسئول انتظار دارد تا با حمایتی ستودنی از این مدیر توسط دکترمسعود عبدی مالک جوان وکاردان ازاین مدیر کاردان ایشان را در این امر خطیر یاری نمایند.

محمود داودی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز