درنشست هم اندیشی ورزش وجوانان ازنا با گودرزی مطرح شد؛

فقر فضای ورزشی شهرک المهدی ازنا برطرف شود / ایجاد ۷۰ مغازه برای هیئت های ورزشی جهت درآمد زایی پایدار

۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۸:۵۲
کد خبر: ۱۲۱۱۶۸۰
فقر فضای ورزشی  شهرک المهدی ازنا برطرف شود / ایجاد ۷۰ مغازه برای هیئت های ورزشی جهت درآمد زایی پایدار
نشست هم اندیشی رییس ورزش وجوانان ازنا به همراه روسای هیئت های ورزشی این شهرستان با نماینده مردم دورود وازنا در مجلس شورای اسلامی، برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛نشست هم اندیشی رییس ورزش وجوانان ازنا به همراه روسای هیئت های ورزشی  باحسین گودرزی  نماینده مردم دورود وازنا در مجلس شورای اسلامی در دفتر نماینده با محوریت مسائل ورزشی وبررسی عملکرد چهارماهه دستگاه ورزش وجوانان  این شهرستان  برگزارشد.

 نماینده مردم دورود وازنا در مجلس شورای اسلامی در این نشست  با اشاره به تبدیل وتغییر ورزش به تحول برنامه هایی را برای ارتقا سطح ورزش شهرستان ازنا ارائه داد و خواستار  ساخت مجموعه های نیمه کاره و پیگیری مراکز در حال ساخت و بالابردن زیرساخت های ورزش شهرستان شد.

 حسین گودرزی در ادامه به احداث ۳ زمین چمن مصنوعی اشاره کرد وخواستار برطرف شدن فقر فضای ورزشی  شهرک المهدی شد.

همچنین پیگیری جهت سالن مسابقه ۲۵۰۰نفری،ایجاد فضای غیرورزشی واستفاده از فضاهای خالی و زمین های بلا استفاده این شهرستان جهت درآمد تجاری و ایجاد ۶۰تا۷۰ مغازه برای هیئت های ورزشی شهرستان جهت درآمد زایی پایدار اداره ورزش و جوانان،پیگیری وهماهنگی جهت مرکز امداد و نجات کوهستان،افزایش تجهیزات ورزشی در سطح شهرستان، راه اندازی پارک بانوان در شهرستان ازنا ازجمله مواردی بود که در این نشست توسط نماینده مردم دورود وازنا  مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز