استاندار آذربایجان غربی :

شاخص گازرسانی روستایی در آذربایجان‌غربی در پایان امسال به ۸۳ درصد می رسد

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۸:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۳۵۳۷
شاخص گازرسانی روستایی در آذربایجان‌غربی در پایان امسال به ۸۳ درصد می رسد
استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از شرکت گاز در حوزه گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان تصریح کرد: سال ۹۶ شاخص گاز رسانی روستایی در استان ۳۲ درصد بود که در پایان امسال به ۸۳ درصد می رسد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری در مراسم کلنگ‌زنی عملیات گازرسانی به شهر قطور خوی، با تبریک عید غدیرخم، از اهتمام دولت تا لحظات آخر گفت و تصریح کرد: خود را مکلف و موظف می دانیم تا برای بهبود شاخص های توسعه ای استان تا لحظه آخری که مسئولیت داریم در خدمت به مردم پرتلاش باشیم.

وی با اشاره تحولات رخ داده در دولت که متاثر از تحریم ها بوده، افزود: علیرغم تحریم ها و توطئه های دشمن مردم و دولت دوشادوش هم روند پیشرفت را در فضایی همدلانه طی کرده اند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه به روند های مثبت اقتصادی استان در سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: در زمینه تامین زیرساخت های توسعه اعم از گاز، آب، راه و تخت های بیمارستانی استان از میانگین کشوری فراتر رفته است.

شهریاری تصریح کرد: تداوم روند های مثبت در استان با همدلی و همراهی همه ارکان اعم از مدیران و مسئولین استانی با قدرت تداوم خواهد یافت.

وی از تلاش برخی مدیران پرتلاش و جهادی استان اعم از رئیس دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی، گاز و بنیاد مسکن در رسیدگی سریع به مشکلات و بهبود شاخص های توسعه ای استان قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز