مسیر قطور تا رازی مسدود است / سه راهی ایواوغلی تا سه راهی ملکان بازگشایی شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۰۳:۱۷
کد خبر: ۱۲۱۴۵۵۷
مسیر قطور تا رازی مسدود است / سه راهی ایواوغلی تا سه راهی ملکان بازگشایی شد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از بودن مسیر قطور-رازی و بازگشایی سه راهی ایواوغلی تا سه راهی مراکان در محور خوی- ماکو با تلاش راهداران پس از سیلاب ناشی از بارش باران خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، کاظمی با اعلام این خبر گفت: محور قطور - رازی در اثر بارش باران در سه نقطه کاملا مسدود شده است که از اولین لحظات وقوع سیل تا هم اکنون همکاران مشغول فعالیت هستند و خودروهای در راه مانده را عبور داده اند.

وی ادامه داد: محور خوی - مرند دچار آبگرفتگی و انباشت رسوبات سیل شده که تا این لحظه (بامداد روز دوشنبه) بنده به همراه همکارانم در حوزه راهداری مشغول پاکسازی و عبور خودروها هستیم و تا اطمینان از رفع رسوبات و عبور تمامی خودروها در محور حضور خواهیم داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی یادآور شد: در بخش صفائیه چند خانواده در روستای قارنجه و مسیر آب گرم در اثر ریزش کوه گرفتار شده اند که راهداران بی وقفه درحال حاضر در محل بوده و مشغول امداد رسانی هستند.

کاظمی با بیان اینکه بر اثر بارش باران و وقوع سیل پل لوله ای روستای بلجوک نیز تخریب و مسیر ارتباطی قطع شده است، اضافه کرد: پنج دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر و  چهار دستگاه کامیون از جمله ماشین آلات حاضر در محل وقوع سیلاب ها هستند و در صورت نیاز از ظرفیت ماشین آلات شهرستان های مجاور و بخش خصوصی نیز استفاده خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز