سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز :

۴۴ پارک فعال ورزش صبحگاهی داریم/البرز میزبان ۱۷ پویش وطرح ملی است

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۸:۴۹:۳۶
کد خبر: ۱۲۱۵۱۰۴
۴۴ پارک فعال ورزش صبحگاهی داریم/البرز میزبان ۱۷ پویش وطرح ملی است
سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر ورزش صبحگاهی با حضور مربیان در 44 پارک سطح استان فعال است گفت: علیرغم محدودیت های کرونایی در ماه های اخیر در حوزه آموزش و برگزاری پویش های فعال عمل کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سعید کولویند اظهار کرد:متاسفانه شیوع موج های چهارم و پنجم را از ابتدای سال در سطح کشور واستان شاهد بوده ایم و محدودیت های ناشی از آن کار را با دشواری روبرو کرده است.

وی افزود: با این حال با همراهی کمیته های مختلف  وشهرستان ها سعی کرده ایم با برخی تمهیدات اجازه توقف برنامه ها را ندهیم و با رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی بخشی از این برنامه ها را اجرایی کنیم.

کولیوند با بیان اینکه در این راستا 44 پایگاه ورزش صبحگاهی در شهرستان های مختلف استان فعال شده است گفت: فعالیت ورزش صبحگاهی با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و حضور مربیان مجرب همه روزه در حال انجام است.

متولی ورزش های همگانی استان البرز از اجرای کامل طرح ها وپویش های ملی در البرز خبرداد و گفت:حدود 17 طرح و پویش در سال جاری در حال اجرا و برگزاری است که از مهمترین آنها می توان به طرح دوشنبه های پیاده روی، طرح نشاط و شادابی،دیسک طلایی،مینی فوتبال ویک روز شاد اشاره کرد.

وی تصریح کرد: بخشی از این طرح ها ویژه بانوان و دختران است که از آن جمله می توان به به پارک گام و طبیعت گردی ورزشی اشاره کرد.

کولیوند ثبت 5 رکورد ملی در سال جاری توسط ورزشکاران البرزی را دیگر اتفاق شاخص امسال برشمرد و گفت: این رکوردها توسط 3 ورزشکار مرد و یک ورزشکار خانم به ثبت رسیده و در این بخش کمیته ثبت رکوردهای ورزشی البرز توانسته گام های موثری را در این بخش بردارد و البرز را به عنوان یک استان پیشرو معرفی کند.

سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز، با تاکید براینکه نشست با کمیته ها و هیئت های شهرستانی به شکل مستمر برگزار شده و اهداف و برنامه های سال جاری استان به شکل کامل تبیین شده است گفت: در حوزه آموزش نیز علیرغم همه محدودیت ها برخی کلاس ها از طریق بستر فضای مجازی وبرخی نیز در فضای باز برگزار شده و حدود 20 کارگاه و دوره مربیگری وداوری وسمینار آموزشی به انجام رسیده است.

وی در پایان گفت: تلاش کرده ایم در بخش همگانی تمام ظرفیت های موجود را برای ارتقا سلامت جامعه در روزهای سخت کرونایی به کار بگیریم و امیدوارم هر چه زودتر با ریشه کن شدن این ویروس منحوس، ورزش به روزهای آرام و بدون دغدغه خود بازگردد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز