فرماندار ویژه شهرستان کرج :

شورا در انتخاب شهردار دقت و سرعت به خرج دهد/از اختلاف وچنددستگی بپرهیزید

۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۴:۵۷
کد خبر: ۱۲۱۶۱۶۳
شورا در انتخاب شهردار دقت و سرعت به خرج دهد/از اختلاف وچنددستگی بپرهیزید
فرماندار ویژه شهرستان کرج با تاکید براینکه شورای شهر در انتخاب شهردار دقت و سرعت به خرج دهد گفت: اختلاف و چند دستگی از آفت های فعالیت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در ادوار گذشته بوده که باید از این رویه پرهیز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، غفور قاسمپور صبح امروز پنج شنبه در آغاز مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر کرج اظهار کرد: نبود خطوط ریلی مناسب و شبکه بزرگراهی، ساخت و ساز غیرمجاز، نبود فضای سبز مناسب، نبود زمینه جذب سرمایه گذاری، لزوم احیای بافت های فرسوده، ساماندهی نیروی انسانی شهرداری از جمله مشکلاتی است که باید در این دوره مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه انتخابات این دوره در کرج تمام الکترونیک انجام شد، گفت: حمایت های استاندار برای قرارگیری کرج در لیست ۲۰ شهری که به صورت کاملا الکترونیکی انتخابات را برگزار کردند، ستودنی است.

فرماندار کرج اضافه کرد: کرج در میان این ۲۰ شهر نخستین شهری بود که هیچ گونه شبهه ای در آرا نداشت.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه پرونده های کاری فراوانی در پارلمان شهری کرج باقی مانده است، افزود: طرح ها و ایده های زیادی در این شهر وجود دارد که باید به آنها رسیدگی کرد.

وی از تکمیل خط ۲ قطار شهری کرج ، ساماندهی ترافیک ، مهار ساخت و سازهای غیر مجاز ، نوسازی بافت های فرسوده شهری،  افزایش سرانه فضای سبز و حفظ باغ ها و جذب سرمایه گذار موضوعات مهم یاد کرد و گفت: همه باید از این فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم استفاده کنیم زیرا مسوولیت ها و مسندها ماندگار نیست و آنچه باقی می ماند خدمت شایسته است.

معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه در ادوار گذشته اختلاف نظرها بین برخی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یک آسیب شناخته شد، افزود: باید به خاطر منافع مردم و صیانت از خون شهدا از اختلاف و چند دستگی در شوراهای اسلامی شهر پرهیز شود.

قاسم پور اظهار داشت: امروز شورای اسلامی شهر کرج در واقع وارد واگن قطار خدمت به مردم شهید پرور این خطه شده و باید بدانیم که مسوولیت در نظام اسلامی رسالتی خطیر است که نصیب مدیران نظام می شود.

معاون استاندار البرز گفت : جذب سرمایه گذار مهمترین راهکار برای برون رفت از مشکلات شهری کرج است که این امر در گذشته مورد توجه جدی قرار نگرفته و اراده ای برای تحقق آن وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه نباید در شورای اسلامی شهر کرج فرصت سوزی شود ، اظهار داشت:  طرح های عمرانی مغفول مانده باید در نگاه نخست شورای ششم کرج قرار گیرد.

قاسم پور در خصوص انتخابات دوره ششم شهر کرج  گفت : این انتخابات  سالم  برگزار شد و صحت آن نیز مورد تائید مراجع فرادستی قرار گرفت.

فرماندار کرج در ادامه به مسئله مهم انتخاب شهردار اشاره کرد و با تاکید بر اینکه در انتخاب شهردار تجربه تلخ دوره پنجم پیش روی ماست، گفت: حدود یک سال و نیم فرصت سوزی شد. درخواست ما این است که برای انتخاب شهردار هم دقت کنید و هم سرعت به خرج دهید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز