تولیت آستان قدس رضوی برای مقابله با کرونا هشت دستور صادر کرد

هشت فرمان

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۰:۵۶
کد خبر: ۱۲۱۸۶۸۷
هشت فرمان
تولیت آستان قدس رضوی همزمان با شیوع موج پنجم کرونا و مشکلات درمانی مردم ضمن تاکید بر بسیج تمامی امکانات این آستان و نظارت همه جانبه با صدور هشت دستور به قائم مقام خود خواهان ارائه گزارش روزانه نتایج آنها شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام احمد مروی در دستورات خود نوشت: تجهیزات ضروری درمان بیماران به سرعت تهیه و برای بهره برداری بیمارستان‌های درگیر کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شود. همچنین بیمارستان رضوی با ظرفیت کامل و تامین امکانات و کادر پزشکی مجرب به بیماران کرونایی ارائه خدمات کند.

حمایت کامل برای تسریع واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد به لحاظ مالی و نیروی انسانی و محدودیت ارائه خدمات مهمانسرای حضرت رضا(ع)  و صرف منابع حاصل از آن در تامین اقلام پزشکی و دارویی، دیگر دستورات تولیت آستان قدس رضوی است.

حجت الاسلام مروی همچنین از شرکت‌های داروسازی آستان قدس رضوی خواست با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه به افزایش تولید داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی از جمله تامین سرم بپردازند.

رعایت صد در صدی پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های زیارت حرم مطهر و تامین امکانات لازم برای حفظ سلامت زائران از جمله ماسک و مواد ضدعفونی و بسیج کانون‌های خدمت رضوی، خادمان و خادمیاران در سراسر کشور با کمک خیرین برای مهار کرونا و رسیدگی به بیماران نیازمند از دیگر مواردی است که حجت الاسلام مروی مورد درخواست قرار داده است.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین دستور داد مجموعه‌های ورزشی و اقامتی این آستان در صورت نیاز برای ایجاد مراکز درمانی موقت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز