مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت وگو با رادیو فرهنگ:

رسانه های لرستان عملکرد موفقی در جهت مقابله با کرونا داشته اند

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۲۱۸۸۱۵
رسانه های لرستان عملکرد موفقی  در جهت مقابله با کرونا داشته اند
احمدحسین فتایی گفت: رسانه های لرستان در زمینه آگاهی بخشی، ایجاد نشاط اجتماعی و وحدت و همدلی در استان و مقابله با بیماری کرونا، عملکرد موفقی داشته اند.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛فتایی در گفتگو زنده با برنامه ققنوس رادیو فرهنگ که با موضوع نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری لرستان صورت گرفت، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، اظهارکرد:این جشنواره با همکاری معاونت مطبوعاتی وزارت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان با هدف ارج نهادن به تلاش فعالان حوزه اطلاع رسانی و بالابردن انگیزه و فراهم نمودن زمینه پویایی و نشاط رسانه ای و افزایش رقابت سالم، موثر و سازنده مطبوعاتی برگزار می شود.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: راهکارهای توسعه استان، تقویت پایه های فرهنگ عمومی، آسیب شناسی در حوزه های محیط زیست، گردشگری و سیل مهمترین موضوعات این رویداد است که در محورهای یادداشت، گزارش و مصاحبه، تیتر، صفحه بندی، خبر، مقاله، عکس، کاریکاتور و طنز مکتوب و ... برگزار می شود.

او بابیان  اینکه موضوعات تحقق شعار سال، کرونا و مدافعان سلامت، کتاب و کتابخوانی و فضای مجازیبخش های ویژه جشنواره را شامل می شود، افزود: آثاری که از تاریخ یکم فروردین ماه ۱۳۹۹ تا سی و یکم شهریور ۱۴۰۰ در رسانه های استان به چاپ رسیده اند، می توانند در بخش های مختلف جشنواره حضور داشته باشند.

 فتایی گفت: ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه است و علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک به آدرس:  pressfestival۹@gmail.com  به دبیرخانه ارسال نمایند.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر ظرفیت های ویژه ی لرستان در حوزه ی رسانه و مطبوعات، افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲۵ نشریه چاپی شامل روزنامه، هفته نامه، دوهفته نامه، ماه نامه و فصل نامه، ۹۹ سرپرستی و نمایندگی نشریات سراسری و ۹۸ پایگاه خبری و خبرگزاری در استان فعالیت دارند و نزدیک به ۳۰۰ خبرنگار و مدیر مسئول نیز عضو خانه مطبوعات هستند.

 اوبا اشاره به عملکرد موفق رسانه های استان در جهت مقابله با بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: در طی بیش از یک سال گذشته رسانه های لرستان در زمینه آگاهی بخشی، ایجاد نشاط اجتماعی و وحدت و همدلی در استان و مقابله با بیماری کرونا، عملکرد موفقی داشته اند که لازم است از این طریق از تلاشهای ایشان تقدیر کنیم.

 لازم به ذکر است که فراخوان نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان لرستان از طریق لینک:

 https://lorestan.farhang.gov.ir/fa/news/592330قابل مشاهده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز