معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز:

رکورددار بیشترین سازمان های مردم نهاد کشور هستیم/تعامل خوبی با جوانان داریم

۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۶:۲۲
کد خبر: ۱۲۱۹۳۹۸
رکورددار بیشترین سازمان های مردم نهاد کشور هستیم/تعامل خوبی با جوانان داریم
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان جایگاه ویژه‌ای را در استان البرز دارند گفت: این استان رکورددار بیشترین سازمان مردم‌نهاد در کشور است و پیشتاز در راه‌اندازی و فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در کشور بوده است.

به  گزارش خبرگزاری برنا استان البرز و به نقل از پایگاه خبری سمن جوانان،مهران افشاری  تأکید کرد: پیرو بیانیه گام دوم که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد، جوانان نقش بی‌بدیلی در توسعه کشور دارند و باید دولت آقای رئیسی به این جوانان اعتماد کرده و بسیاری از امور را به دست جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد جوان بسپارد.

وی با ابراز خرسندی از توان بالای سمن‌های استان البرز گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان البرز در موضوعات مختلفی چون طرح مساوات و همدلی، مبارزه با ویروس کرونا، برگزاری برنامه‌های نشاط فرهنگی و اجتماعی، برگزاری رویدادهای علمی و هنری، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی زیرمجموعه مجمع جوانان و بسیاری دیگر از فعالیت‌ها در کشور پیشگام و سرآمد هستند و به همه این عزیزان خدا قوت و خسته نباشید عرض می‌کنم.

این مسئول جوان  با تشکر ازجوانان و سمن‌های البرز گفت: در مدتی که به‌عنوان معاونت امور جوانان در البرز فعالیت دارم، سعی داشته‌ام از ظرفیت همه جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد استان برای پیشبرد اهداف اجتماعی فرهنگی استفاده کنم. 

وی تصریح کرد:خوشبختانه تعامل خوبی با جوانان استان، مجمع جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد شکل داده‌ایم و با تلاش بیشتر به دنبال ارائه و اجرای برنامه‌های خوب در سطح استان هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز