مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان:

ساماندهی دامداران و بهره برداران عرصه های جنگلی و مرتعی در سطح استان

۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۲:۰۲
کد خبر: ۱۲۲۴۰۲۱
ساماندهی دامداران و بهره برداران عرصه های جنگلی و مرتعی در سطح استان
شیرزاد نجفی از ساماندهی دامداران و بهره برداران عرصه های جنگلی و مرتعی در سطح سه شهرستان خرم آباد، پلدختر و چگنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ نجفی روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگاران،اظهارکرد: این اکیپ ها شامل گشت مشترک یگان حفاظت و اداره امور مراتع استان و شهرستان مربوطه و همچنین روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان است که در مناطق بوی، سیوک، تاف، دره نصب، نوژیان، وارک شهرستان خرم آباد، هاگه، ریخان، کوگان، سه دران، پاچک جادوآباد شهرستان پلدختر و مینه، قراء تل، شوراب معدن گچ، خره سیاه، شیرخانی شهرستان چگنی، بررسی ها و نظارت ها صورت می گیرد.

او با اشاره به اینکه کنترل پروانه چرا، جلوگیری از قطع سرشاخه های درختان جنگلی، معرفی متخلفین به مراجع قضایی، آموزش و توجیه بهره برداران دارای پروانه چرا، نظارت و جلوگیری از برداشت گیاهان دارویی در عرصه ها، سرکشی به درختان بنه جهت جلوگیری از کت زدن، فرهنگ سازی، بیان مزایای وجودی این عرصه ها برای بهره برداران و... در شرح ماموریت این اکیپ ها تعریف شده است، خاطرنشان کرد: مامورین با دادن اخطار کتبی و شفایی، بازجویی مقدماتی از متخلفین را انجام داده اند تا در اسرع وقت از طریق همان شهرستان پرونده تشکیل و متخلفین به مراجع قضایی معرفی گردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز