برخورداری ۱۷ روستای بخش صفائیه شهرستان خوی با جمعیتی بالغ بر ۷۵۰۰ نفر از راه مناسب آسفالته

۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۱:۲۸
کد خبر: ۱۲۲۴۱۸۸
برخورداری ۱۷ روستای بخش صفائیه شهرستان خوی با جمعیتی بالغ بر ۷۵۰۰ نفر از راه مناسب آسفالته
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوی گفت : با آسفالت محور الند در شهرستان خوی ۱۷ روستای بخش صفائیه این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۷۵۰۰ نفر از راه مناسب آسفالته برخوردار خواهند شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، اصغر کاظمی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوی با اعلام خبر فوق افزود : پروژه آسفالت محور الند شهرستان خوی در دو قطعه اجرا می شود که قطعه اول شامل لکه گیری و روکش بطول ۱۶ کیلومتر و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال بوده و ۵ کیلومتر آن اجرا و مابقی در حال انجام مراحل آسفالت تراشی و زیرسازی قسمت های تخریب شده است و بعد از اتمام عملیات زیرسازی آسفالت آن نیز انجام می شود.

وی افزود: قطعه دوم پروژه آسفالت محور الند نیز شاملبهسازی و آسفالت این محور بطول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال بوده که ۲.۵ کیلومتر از آسفالت اجرا شده است و مابقی آسفالت محور ادامه دارد.

این مقام مسئول در مورد اجرای ابنیه فنی در محور الند شهرستان خوی نیز اظهار داشت: تکمیل پل دو دهانه ۱۹ متری قزل آغلب با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال از پروژه های این محور است که دستک ها و کانال های این پل در حال اجراست و بزودی دهانه اول آن تکمیل و عرشه گذاری می‌شود.

کاظمی افزود: این پروژه یکی از پروژه های مهم آسفالت راههای روستایی در شهرستان خوی است چرا که با تکمیل آن ۱۷ روستای بخش صفائیه این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۷۵۰۰ نفر از راه مناسب آسفالته برخوردار خواهند شد و بی شک نقش بزرگی در محرومیت زدایی منطقه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز