سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز :

مشارکتی جدی در کمپین "ایران تندرست" خواهیم داشت

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۲:۳۸:۲۹
کد خبر: ۱۲۲۷۲۱۰
مشارکتی جدی در کمپین ایران تندرست خواهیم داشت
سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز از مشارکت جدی این استان در کمپین "ایران تندرست"با به کارگیری تمام ظرفیت های موجود خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،سعید کولیوند اظهار کرد: این کمپین با محوریت فدراسیون ورزش های همگانی و با هدف مقابله با کم تحرکی ،ایمن سازی بدن و مقابله با کرونا و آشنایی عموم مردم با ورزش ارزان ایجاد شده است.

وی با اشاره به آغاز این کمپین از روز دهم شهریورماه گفت: این کمپین به مدت 10 روز و تا 19 شهریورماه ادامه خواهد داشت وهیئت های استانی در کار انجمن ها و کمیته های فدراسیون به شکل مستقل برای آگاهی بخشی عموم مردم نسبت به ورزش و اثرات مثبت آن برنامه های متنوعی را به اجرا در خواهند آورد و عموم مردم را از طریق مربیان ،ورزشکاران و چهره های شاخص به  فعالیبت ورزشی دعوت می کنند.

کولیوند با بیان اینکه در این کمپین تولید محتوای متنوعی در قالب پادکست، کلیپ،عکس و ارتباط با رسانه ها انجام می شود تصریح کرد: طیف های مختلفی در این کمپین برای فعالیت در ورزش مخاطب قرار گرفته اند که از آن جمله می توان به کودکان،سالمندان، زنان، افراد شاغل ومعلولان اشاره کرد.

وی در پایان گفت: مجموعه استان البرز با به کارگیری تمام ظرفیت های خود در این کمپین حضوری فعال خواهد داشت و همانند پویش ها و برنامه های دیگر ملی در اجرای این رویداد ملی و اثر گذار نقش آفرینی خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز