مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج خبر داد:

آغاز عملیات احداث حریم سبز بلوار ۲۹ اسفند در بهاران

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۰۷:۰۱:۳۸
کد خبر: ۱۲۳۱۱۸۴
آغاز عملیات احداث حریم سبز بلوار ۲۹ اسفند در بهاران
مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران از آغاز عملیات احداث حریم سبز بلوار 29 اسفند در بهاران خبر داد و گفت: مساحت کل حریم سبز این بلوار 2 هزار مترمربع بوده و 15 عدد نیمکت، 10 عدد سطل زباله و 4 عدد تاور 9 متری جهت تامین روشنایی در این بلوار نصب خواهد شد. 

 به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  عملیات احداث حریم سبز در بلوار 29 اسفند در بهاران آغاز شد. مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج عنوان کرد: امسال در راستای توسعه سرانه فضای سبز و ارتقاء زیبایی بصری معابر عملیات احداث حریم سبز در چند نقطه از سطح این ناحیه برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفت.

 عابدین لطفی بیان کرد: احداث حریم سبز در حاشیه بلوارها علاوه بر حذف زوائد بصری و نازیبایی های موجود باعث ایجاد طراوت و نشاط و شادابی میان شهروندان می شود. وی گفت: احداث حریم سبز در خیابان پیروزی، سه راه پاروان، ورودی زیبا شهر و بلوار 22 بهمن از جمله طرح های این شهرداری در راستای توسعه سرانه فضای سبز این شهرداری در سالجاری است. وی از آغاز عملیات احداث حریم سبز بلوار 29 اسفند در بهاران خبر داد و گفت: مساحت کل حریم سبزاین بلوار 2 هزار مترمربع بوده که یک هزار و 200 مترمربع آن فضای سبز خواهد بود.

 لطفی افزود: به منظور تکمیل حریم سبز این بلوار عملیاتی نظیر 750 مترطول جدول گذاری و800 مترمربع کف فرش انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد: نصب 15 عدد نیمکت، 10 عدد سطل زباله و نصب 4 عدد تاور 9 متری جهت تامین روشنایی نیز در این بلوار نصب خواهد شد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز