کمپین ایران تندرست آغاز شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۴:۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۲۳۲۳۸۳
کمپین ایران تندرست آغاز شد
دومین دوره لیگ تندرستی با شروع کمپین ایران تندرست آغاز شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، دومین دوره لیگ تندرستی با شروع کمپین ایران تندرست آغاز شد.

این پویش که قرار است تحرک را در جامعه افزایش و ورزش همگانی را نیز گسترش دهد.

آغاز کمپین ایران تندرست

محمود اشتری رئیس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی در تشریح این خبر گفت: امسال دومین دوره لیگ تندرستی برگزار خواهد شد که ابتدا کمپین ده روزه "ایران تندرست" تا سی ام شهریورماه برگزار می‌شود و سپس لیگ تندرستی آغاز خواهدشد و اهداف اصلی آن ایجاد نشاط در جامعه، افزایش تحرک و مقابله با کم و بی تحرکی در بین آحاد مردم و گسترش ورزش همگانی است.

وی به عملکرد استان آذربایجان‌غربی در نخستین دوره لیگ تندرستی نیز اشاره کرد و گفت: استان در سال گذشته و در نخستین دوره لیگ تندرستی در جدول استانی به عنوان سوم دست یافت و در بخش شهری نیز "بوکان" و "میاندوآب" رتبه‌های دوم و سوم کشور را کسب کردند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: امسال برای ترغیب بیشتر جامعه به تحرک و همگانی‌تر شدن ورزش بنا داریم با کمک رسانه‌ها این پویش را گسترش دهیم.

افزایش تحرک هدف اصلی لیگ تندرستی

دبیر هیات ورزش‌های همگانی نیز گفت: بحث کم تحرکی و بی تحرکی در جامعه با شیوع بیماری کرونا افزایش یافته و امسال با شناسایی نقاط ضعف لیگ سال گذشته و بازخوردهای دریافت شده توسط فدراسیون بناست با ایجاد موج رسانه‌ای مردم را به تحرک ترغیب کنیم.

مرتضی سلیمی افزود: بخش اول کمپین "ایران تندرست" طی ده روز برگزار خواهدشد که روزشمار آن بترتیب "ورزش در کرونا"، "ورزش کودکان"، "ورزش و زنان"، "ورزش و سالمندان"، "ورزش و بیماری‌ها"، "ورزش و مشاغل"، "ورزش و تغذیه"، "ورزش و سلامت روان"، "ورزش و معلولان" و "همه جا با ورزش" نام‌گذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز