بازدید معاون امور جوانان ورزش و جوانان لرستان از خانه جوان الیگودرز

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۳:۳۲:۰۵
کد خبر: ۱۲۳۳۶۶۶
بازدید معاون  امور جوانان ورزش و جوانان لرستان از خانه جوان الیگودرز
مجید زهره ای معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان با سفر به الیگودرز از خانه جوان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان روز سه شنبه در سفر به الیگودرز وحاشیه  بازدیداز خانه جوان این شهرستان که به همراه زینب فیضی و اعظم موسیوند کارشناسان حوزه جوانان ورزش وجوانان لرستان انجام گرفت به خبرنگار برنا گفت: خانه جوان الیگودرز  اولین خانه جوان در شهرستان های استان بود که که بازپس گیری شد

مجید زهره ای بابیان اینکه  شهرستانهایی که تعداد سمن های  حوزه جوانان در آن کم است باید درراستای افزایش آنها اقدام کنند ، افزود: همچنین فعالیت های جوانان در این شهرستانها  باید چشمگیر تر شود.

 او با بیان اینکه الیگودرز یک سمن فعال دارد ویک سمن دیگر نیز درحال نهایی شدن است ، تصریح کرد: سمن ها در  الیگودرز باید افزایش پیدا کنند.

 معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان اضافه کرد: همچنین   باید از ظرفیت خانه جوان این شهرستان استفاده شود.

زهره ای با اشاره به بحث پیگیری وفعالیت خانه های جوان در تمام شهرستانهای استان ،یادآورشد: از همه شهرستانها وخانه های جوان  بازدید خواهیم داشت و روند راه اندازی وفعالیت آنها را پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در سفر معاون امور جواوان ورزش وجوانان لرستان به الیگودرز علاوه بر بازدید از خانه جوان این شهرستان همزمان نشست تخصصی حوزه جوانان با حضور سمن ها  ورییس و پرسنل اداره ورزش وجوانان الیگودرز در راستای بهتر شدن امورات این حوزه برگزارشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز