استاندار لرستان:

پارالمپیکی های لرستان باعث سربلندی ایران شدند / مدال آوری قهرمانان ورزشی منجربه غرور ملی و نشاط جامعه می شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۳:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۴۳۷۰
پارالمپیکی های لرستان باعث سربلندی ایران شدند / مدال آوری قهرمانان ورزشی  منجربه غرور ملی و نشاط جامعه می شود
سید موسی خادمی گفت: ورزشکاران لرستانی با کسب موفقیت و مدال‌های ارزشمند در پارالمپیک توکیو2020 موجب سربلندی ایران اسلامی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از مدال آوران لرستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوکه در استانداری لرستان انجام گرفت با بیان اینکه تجلیل از قهرمانان پارالمپیک از چند جهت قابل توجه و اهمیت است، اظهارکرد: اول به این دلیل که  باید قدر قهرمانان با اراده، مصمم و پرتلاش کشور را بدانیم و از طرف دیگر تجلیل از تلاش قهرمانان به جامعه و جوانان القا می‌کند که این قشر برای مردم مهم و قابل احترام هستند و این انگیزه در آنان ایجاد می شود که به سمت رفتار های ارزشمند و مورد توجه جامعه گام بردارند.

او افزود: ورزشکاران جزو گروه های مهم در جامعه هستند و مردم به این قشر احترام می‌گذارند چراکه تبدیل پهلوان به قهرمان از خصوصیت بارز رشته های ورزشی است.

خادمی تصریح کرد: نقش مشوق گونه قهرمانان برای مردم بویژه جوانان به عنوان یک محرک در جهت سالم سازی جامعه و ایجاد نشاط اجتماعی بسیار موثر است.

او  با بیان اینکه جامعه باید تجهیزات و امکانات لازم را برای ورزشکاران فراهم کند ،عنوان کرد: ورزشکاران بین مردم نشاط ایجاد می کنند و پرآوازه کردن نام یک ملت از سوی آنها ستودنی است.

استاندار لرستان با تاکید بر آنکه ایجاد نشاط در جامعه مستلزم هزینه و امری ضروری است، گفت: لازم است در این زمینه ازهر فعالیتی که موجب ترویج روحیه شادی و نشاط در جامعه شود، مانند برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان استقبال کرد.

او یادآورشد: جامعه ما نیازمند نشاط و شادی است و مدال آوری قهرمانان در رشته های ورزشی مختلف نوعی رفتار مثبت است که منجر به غرور ملی و ترویج نشاط در جامعه می شود، از این رو لازم است از ورزشکاران عزیز تقدیر کرد.

او  بر ضرورت قدردانی از زحمات ورزشکاران تاکید کرد و گفت: امید می رود با توجه به ظرفیت های بالقوه ورزش در استان، این دیار ورزشکاران و قهرمانان بیشتری به جهان معرفی شود.

خادمی گفت : از مدال آوران لرستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و مربی آنان در این رشته ورزشی قدردانی می کنم و امیدوارم در عرصه های مختلف موفق باشند و موجب سربلندی ایران اسلامی شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز