دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل خبر داد:

اعتبارات بنیاد علوی سال۱۴۰۰ در استان اردبیل دو برابر شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۴۹۶۵
اعتبارات بنیاد علوی سال۱۴۰۰ در استان اردبیل دو برابر شد
دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از افزایش اعتبارات بنیاد علوی در سال1400 در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش برنا از اردبیل، دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از دو برابر شدن اعتبارات بنیاد علوی در سال1400 در استان خبر داد و گفت: با سفر فتاح مسئول بنیاد مستضعفان کشور  به استان اردبیل و در جلسه بررسی پروژه های شهرستانهای گرمی و خلخال و رایزنی های استاندار اردبیلو نمایندگان  مردم استان در مجلس شورای اسلامی   با این مسئول اعتبارات پروژه های ورزشی این دو شهرستان دو برابر شد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل اضافه کرد: با تفاهم نامه ای که با بنیاد علوی و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل منعقد شد در شهرستان گرمی 30 میلیارد ریال و در شهرستان خلخال 25 میلیارد ریال برای تعمیر و بهسازی تخصیص داده شود .

دکتر انوشیروانی  همچنین بااشاره به   ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی با  اعتبار تخصیص داده شده خاطرنشان کرد  با سفر فتاح به  استان  این اعتبارات به 60 و 50 میلیارد ریال برای این دو شهرستان  افزایش پیدا کرده است.

او اضافه کرد: پروژه هایی که با بنیاد علوی برای اجرا به تفاهم رسیده بودیم در شهرستان گرمی چمن مصنوعی استادیوم ایثار را می توان نام برد که این پروژه به بهره برداری رسید، و همچنین زمین چمن انگوت و ایجاد 3 زمین مینی فوتبال رو باز در سه روستا با همکاری بنیاد علوی اجرا، تکمیل و در اختیار ورزشکاران منطقه قرار بگیرد .

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل تصریح کرد: در شهرستان خلخال هم با توجه به  انعقاد تفاهم نامه ، پروژه های سالن ورزشی روستاهای طولش، لمعه دشت ، اندبیل و همچنین بهسازی و بازسازی سالن هشتجین و ایجاد یک زمین رو باز مینی فوتبال در دستور کار قرار گرفت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز