دعوت از جودوکاران ناشنوای خراسانی به اردوی تیم ملی

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۵:۴۴
کد خبر: ۱۲۳۵۹۵۱
دعوت از جودوکاران ناشنوای خراسانی به اردوی تیم ملی
رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان خراسان رضوی گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی جودو جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان با حضور سه ورزشکار از خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا شیخ‌زاده در این خصوص اظهار کرد: ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودو جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان با حضور سه ورزشکار از خراسان رضوی از 2 تا 14 مهرماه در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: مصطفی و مسعود سفیدی و علی سلحشور سه ورزشکار خراسان رضوی هستند که به مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم ملی در تهران دعوت شده اند.

شیخ زاده ادامه داد: مسابقات جام جهانی جودو ناشنوایان مهر ماه امسال در فرانسه برگزار خواهد شد که سه نماینده این استان در صورت منفی شدن نتیجه تست کرونای آنان در این رقابتها حضور خواهند داشت.

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان خراسان رضوی گفت: این هیات در قالب ۱۷ رشته پرطرفدار ورزشی با ۴۰۰ ورزشکار زن و ۵۰۰ ورزشکار مرد در پنج شهرستان از مجموع ۳۳ شهرستان استان فعالیت دارد.

وی به مسابقات سال ۱۳۹۸ قهرمانی ناشنوایان کشور اشاره و بیان کرد: ورزشکاران ناشنوای خراسان رضوی در این رقابت‌ها رتبه برتر را کسب کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز