رییس ورزش وجوانان الیگودرز در گفت وگو با برنا:

الیگودرز آماده برگزاری مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور است / حضور ۴۵۰ کشتی گیر ،مربی ،داور و کادرفنی در الیگودرز/ از خانواده های شهدای کشتی گیر تجلیل می شود

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۳۸۳۴۱
الیگودرز آماده برگزاری مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور است /  حضور ۴۵۰ کشتی گیر ،مربی ،داور و کادرفنی در الیگودرز/ از خانواده های شهدای کشتی گیر تجلیل می شود
مهدی شاه نصیری گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشوریادواره 6300 شهید لرستان به میزبانی الیگودرز فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ شاه نصیری روز شنبه در این گفت وگو با اشاره به میزبانی الیگودرز جهت برگزاری مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور،اظهارکرد:این مسابقات هشتم ونهم مهرماه در ورزشگاه ملی این شهرستان برگزارمی شود.

او با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم جهت برگزاری این مسابقات فراهم شده است،افزود:مسابقات در10 وزن وبا حضور 32  تیم از سرتاسر کشور برگزار می شود که لرستان به خاطر میزبانی با 2 تیم حضور خواهد یافت.

رییس ورزش وجوانان الیگودرز با بیان اینکه برای پذیرایی  بیش از 500 مهمان نیز آمادگی داریم ، تصریح کرد: حدود 450 کشتی گیر ، داور ومربی در این مسابقات مهمان الیگودرزی ها خواهند بود.

شاه نصیری  با بیان اینکه مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشوردر الیگودرز بدون تماشاگر وبا رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد ، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی نیروهای بهداشت ودرمان در ورزشگاه مستقر بوده تا همه افراد ازجمله ورزشکاران با تست کرونایی منفی وسلامت کامل در رقابت ها حاضر شوند.

 او با بیان اینکه مسابقات به صورت زنده از تلوزیون شبکه ورزش و شبکه 3 صدا وسیما پخش خواهندشد، یادآوری کرد: اصحاب رسانه نیز برای پوشش خبری این مسابقات جهت دریافت آی دی کارت با اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز هماهنگ کنند.

شاه نصیری همچنین بیان کرد: برپایی نمایشگاه شهدای ورزشکار به مناست یادواره 6300 شهید استان لرستان  و تجلیل ازخانواده شهدای ورزشکار خصوصا شهدای کشتی گیر  وتجلیل از آتش نشانان به مناسبت روز آتش نشان از برنامه های فرهنگی در این دوره از مسابقات خواهد بود.

 رییس ورزش وجوانان الیگودرز با بیان اینکه برگزاری مسابقات کشتی نونهالان کشور دومین میزبانی در این شهرستان است ،عنوان کرد: هدف از این مسابقات کشف وشناسایی استعدادهای برتر کشتی در رده نونهالان بوده  که بدون شک بر ارتقاکشتی لرستان نیز موثر است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز