بهرامی :

حضور ۴۵۰ کشتی گیر، مربی، داور و عوامل اجرایی در مسابقات کشتی نونهالان کشور به میزبانی الیگودرز

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۲:۰۲
کد خبر: ۱۲۴۰۴۲۲
حضور  ۴۵۰ کشتی گیر، مربی، داور و عوامل اجرایی در مسابقات  کشتی نونهالان  کشور به میزبانی  الیگودرز
رییس هیئت کشتی لرستان گفت: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور ویژ،ه رده سنی نونهالان پنجشنبه با حضور ۴۵۰ نفر به مدت ۲روز در الیگودرز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ فرید بهرامی صبح روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگاران ،اظهارکرد: این رقابت‌ها در سالن ورزشگاه ملی شهرستان الیگودرز باحضور تمامی استان‌های کشور و حدود ۴۵۰ کشتی گیر، مربی، داور و عوامل اجرایی آغاز شده است.

اوافزود: پیش از ورود به محل اسکان، تست مخاطی کرونا از تمامی شرکت کنندگان به عمل آمد و رقابت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

رییس هیئت کشتی لرستان تصریح کرد: این رقابت ها در شرایطی که کشتی کشور به دلیل شیوع کرونا مدتی تعطیل بود برگزار و با استقبال خوب ورزشکاران نونهال مواجه شده است که این امر نوید روزهای خوب را برای کشتی کشور در آینده می دهد.

بهرامی  بیان کرد: یکی از سیاست های مهم این هیات، توجه به استعداد همه نقاط و مراکز به صورت یکسان بوده که در این ارتباط تقویت و توسعه این ورزش در شهرستان ها و بویژه مناطق روستایی در دستور کار قرار دارد.

شهرهای الیگودرز و کوهدشت استان لرستان به ترتیب در روزهای هشتم تا نهم و هفدهم تا نوزدهم مهرماه امسال میزبان رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی کشور هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز