رئیس بیمارستان عشایر خرم آباد خبرداد:

کمک ۲۴۰ میلیون تومانی خیرین حوزه سلامت به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۴:۵۷
کد خبر: ۱۲۴۱۸۱۰
کمک ۲۴۰ میلیون تومانی خیرین حوزه سلامت به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد
عباس پزشکی از کمک ۲۴۰ میلیون تومانی خیرین حوزه سلامت به بیمارستان شهدای عشایرخرم آباد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ پزشکی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی برای رفاه حال بیماران بستری در بیمارستان شهدای عشایر ، تحویل مسئولین بیمارستانی داده شد.

اوافزود: با توجه به شیوع کرونا و تلاش بیمارستان های استان برای تهیه اقلام بهداشتی و درمانی و تهیه داروی بیماران کووید ؛ اما خوشبختانه بیمارستان شهدای عشایر همچنان دیگر فعالیت های تخصصی خود را در شرایط کرونایی ادامه داده و در خدمت هم استانی عزیز بوده است.

پزشکی تصریح کرد: از ابتدای سال جدید تا کنون ما توانستیم بالغ بر ۴۰ میلیون تومان را به کمک حوزه ی خیرین بیمارستان جذب کنیم .

رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد گفت: در شش ماهه ی اول سال ۱۴۰۰ ، با کمک خیرین دو عدد مانیتور پرتابل ، یک عدد کابل سی آرم و سه عدد ویلچر برای استفاده ی بیماران بستری در این بیمارستان تهیه گردیده است که از نظر ریالی ، قیمت این تجهیزات چیزی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان می باشد.

او یادآورشد : این بیمارستان آمادگی جذب هر گونه کمکی در راستای رفاه حال بیماران بستری در این بیمارستان از جانب خیرین حوزه سلامت و هم استانی های گرامی از هر نقطه ای از میهن عزیزمان دارد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز