استاندار اردبیل :

جذب سرمایه گذار مهمترین راهکار برای توسعه استان است

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۹:۵۲
کد خبر: ۱۲۴۲۰۱۶
جذب سرمایه گذار مهمترین راهکار برای توسعه استان است
استاندار اردبیل گفت: مهمترین شاخصه برای توسعه یک شهر، بخش و یا شهرستان، جذب سرمایه گذار است.

به گزارش برنا از اردبیل، سید حامد عاملی در نشست با جمعی از مسئولان و سرمایه گذاران بخش خصوصی بخش ارشق شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما در جهت رفع محرومیت‌ها توجه به ظرفیت بخش خصوصی است.

وی افزود: خوشبختانه ناحیه صنعتی شهر رضی یکی از ظرفیت‌های خوب ایجاد شده در این بخش است و ما حتما رفع مشکلات و موانع پیش روی این ناحیه را به طور جدی در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

استاندار اردبیل گفت: لازم است بخشداری این شهرستان به شکل جدی پیگیر ۴۹ هکتار زمین برای توسعه ناحیه صنعتی باشد و در این راستا هر مانعی نیز پیش رو باشد، به سرعت رفع شود.

عاملی افزود: همچنین از سرمایه گذاران این ناحیه صنعتی هم که تلاش‌های بسیاری را در به ثمر رساندن امر تولید در یکی از محروم‌ترین مناطق استان تحمل کرده اند، قدردانی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به محرومیت‌های مورد اشاره مسئولین این بخش و شناختی که وجود دارد، تمامی مشکلات این منطقه احصاء شده تا به صورت مستمری مورد پیگیری قرار گیرد.

در این جلسه نوری بخشدار ارشق هم با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای صنعتی، کشاورزی، دامپروری و پرورش گیاهان دارویی در این منطقه خواستار توجه بیش از پیش مسئولان شده و گفت: در حال حاضر، در ناحیه صنعتی رضی شاهد فعالیت کارخانه‌هایی با ظرفیت بسیار خوب صادراتی و اشتغالزایی هستیم که وجود این کارخانه‌ها باعث ایجاد مهاجرت معکوس در منطقه شده اند.

وی بیان کرد: برخی از کارخانه‌ها از جمله برین چوب و رنگ و رزین آرکا در حال حاضر نیز محصولاتشان را به کشور‌های عراق، ترکیه، آذربایجان و افغانستان صادر می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز