بخشنده کردن قطعه پایانی محور خوی – ایواوغلی با اجرای ۶.۵ کیلومتر روکش آسفالت

۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۲:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۲۸۰۲
بخشنده کردن قطعه پایانی محور خوی – ایواوغلی با اجرای ۶.۵ کیلومتر روکش آسفالت
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از بخشنده کردن قطعه پایانی محور خوی – ایواوغلی با اجرای۶.۵ کیلومتر روکش آسفالت خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی،اصغر کاظمی با اشاره به اجرای پروژه سامان دهی سه راهی ایواوغلی شهرستان خوی اذعان داشت:  پروژه سامان دهی و تعریض سه راهی ایواوغلی با اعتبار ۳۶۴ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در شش ماهه نخست سالجاری درحال اجرا است .

وی اظهار داشت: رفع محرومیت و بالابردن کیفیت دسترسی و رونق اقتصادی مناطق روستایی با احداث ، بهسازی و آسفالت راههای روستایی محقق می‌شود که این امر یکی  از رسالت های مهم ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

کاظمی ادامه داد: در این مدت همچنین عنایت  بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی بطول ۱۶ کیلومتر و عملیات تعریض و زیرسازی محورهای روستایی بطول ۱۲ کیلومتر در شهرستان خوی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوی از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پروژه پل ۲ دهانه قزل آغل خبر داد و اظهار داشت: پل ۲ دهانه قزل آغل بطول ۱۹ متر با اعتباری ۵۲ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال انجام است.

کاظمی با اشاره به بخش دیگری از عملکرد این اداره افزود: برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان طی ۶ ماه نخست سال جاری ۲۱۵ عدد گاردیل و نیوجرسی در نقاط پرتگاهی، ۱۵۵۰ عدد تابلو و علائم ایمنی نصب گردیده است.

وی از حذف ۳ نقطه فاقد دید و پر حادثه خبرداد و گفت: طی زمان مذکور ۶۰ عدد پل تنقیه ، ۵۷۰ تن از حریم محورهای مواصلاتی نخاله برداری و ۲۱۳ کیلومتر خط کشی محورهای اصلی، فرعی و روستایی نیز در طول شش ماه ابتدای سال جاری عملیاتی شده است.

این مقام مسئول از روان سازی ترافیک با نصب ۱۸ مورد و رنگ آمیزی و آشکاری ۱۱۴ سرعتکاه در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی خبر داد و گفت: ۱۷۷ کیلومتر تسطیح و رگلاژ ترمیم شانه ها با ۱۲۰ تن لکه گیری با آسفالت گرم در  راه های اصلی فرعی و روستایی انجام یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز