استاندار اردبیل:

شانی جزء خدمت به مردم برای خود قایل نیستم

۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۸:۵۸
کد خبر: ۱۲۴۳۳۹۷
شانی جزء خدمت به مردم برای خود قایل نیستم
استاندار اردبیل گفت : قبول مسوولیت استانداری صرفا بخاطر مردم بوده و شانی جزء خدمت رسانی به مردم استان برای خود قایل نیستم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سید حامد عاملی در دیدار با جمعی از نمایندگان عشایر مغان فعال در ستاد مردمی حجت الاسلام والمسلمین رییسی اظهار کرد:یکی از اصلی ترین دلیلی که بنده این مسوولیت خطیر را قبول کردم لطف و محبت و پیگیری های مردم بود که امیدوارم شرمنده مردم عزیز استان نباشم.

وی با بیان اینکه از نظرات نخبگان و بزرگان مردم مغان در جهت توسعه منطقه بهره مند خواهیم شد افزود: همگی باید با همدلی و وحدت برای خروج از شرایط حاکم تلاش کرده و در راستای توسعه بیش از پیش استان گام برداریم.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: جلساتی با نخبگان و صاحب نظران منطقه مغان خواهیم داشت تا باجمع بندی نظرات جهت تحولات اقتصادی در مناطق مختلف تصمیم گیری کنیم و با پیگیری نمایندگان استان در مجلس و دولت خدمات ماندگاری برای مردم انجام خواهیم داد.

عاملی ادامه داد: تلاش مردم برای موفقیت رییس جمهور و فعالیت در ستاد حجت الاسلام والمسلمین رییسی قربت الی ا... بوده و همه بدون تمنا به این نتیجه رسیده اند که انتخاب وی به خیر و صلاح مملکت خواهد بود.

در این جلسه عده ای از  جامعه عشایر مغان مشکلات، مسایل و پیشنهادهای خود را تشریح و انتصاب سید حامد عاملی را به عنوان استاندار اردبیل تبریک گفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز