سرپرست شرکت گاز استان البرز:

تمهیدات لازم برای تامین پایدار گاز در فصل سرما انجام شده است

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۵:۱۳
کد خبر: ۱۲۴۵۵۴۱
تمهیدات لازم برای تامین پایدار گاز در فصل سرما انجام شده است
سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: به منظور آمادگی و پیشگیری در زمان اوج مصرف در فصل سرما پیش بینی سوخت دوم و جایگزین نمودن آن با مصرف گاز را به صنایع و واحدهای عمده اعلام کرده ایم .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سهراب نجار اظهار کرد: ما باید تمام سعی و توان خود را به کار ببریم تا در زمان بحران، مدیریت مصرف را طبق طبقه بندی مصارف واحدها به درستی انجام دهیم.

وی افزود: باتوجه به شعارسال ازسوی مقام معظم رهبری ،سعی می کنیم درچارچوب قانون موانع ومشکلات رابرطرف کنیم تا لذت شیرین گرمای گاز را دراین ایام به مردم شریف استان البرز تقدیم کنیم.

سرپرست شرکت گاز استان البرز عنوان کرد: دراین راستا به منظور آمادگی و پیشگیری در زمان اوج مصرف در فصل سرما روش های پیش بینی سوخت دوم و جایگزین نمودن آن با مصرف گاز را به صنایع و واحدهای عمده اعلام کرده ایم.

 نجار تصریح کرد: مدیریت مصرف برای کارخانه های سیمان و نیروگاه ها به عنوان عمده ترین مصرف کنندگان در گاز طبیعی باید هدفمند صورت گیرد تا در چرخه تولید خللی ایجادنشود.

وی در پایان با بیان اینکه در به سرانجام رسیدن پروژه های گازرسانی در کمترین زمان ممکن تلاش می کنیم گفت: با استفاده از نعمت گاز برای مصرف و گرمایش یقین داریم در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست کمک شایانی خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز