مدیر خانه جوان خرم آباد به برنا خبرداد:

خانه جوان شهرستان خرم آباد به زودی آماده خدمت رسانی می شود

۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۷:۲۹
کد خبر: ۱۲۴۶۶۵۴
خانه جوان شهرستان خرم آباد به زودی آماده خدمت رسانی  می شود
مهدی شیر پور گفت: با توجه به سررسید مهلت اجاره مکان خانه جوان را جا به جا و در حال چیدمان هستیم.

به گزارش خبر گزاری برنا از لرستان؛  شیر پور که از  سازمان های مردم نهاد فعال در عرصه های فرهنگی و مذهبی است بااشاره به اینکه کرونا و وضعیت قرمز و نارنجی شهرستان خرم آباد اجازه ی فعالیت را از جوانان گرفته ، اظهارکرد: این فعالیت ها به صورت مجازی درحال انجام است که ان شالله پس از چیدمان خانه جوان ظرفیت های جدیدی در نظر گرفته شده است که به موقع اطلاع رسانی خواهد شد.

او  با تقدیر از تدابیر انقلابی مدیریت و معاونت امور جوانان  ،افزود: قبلا برای اجاره ماهانه ی این خانه قریب به 6میلیون تومان کرایه پرداخت شده و آنگونه نیز استفاده چندانی از آن نمی شد و به خاطر شیوع کرونا اکثر مواقع تعطیل بود، ولی خوشبختانه درراستای صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت بیت المال خانه جوانان شهرستان خرم آباد به ساختمان قبلی جوانان منتقل شد که در راستای ارائه  خدمات ویژه تری برای جوانان درحال چیدمان و آماده سازی است.

مدیر خانه جوان شهرستان خرم آباد همچنین از پیگیری اتوماسیون اداری برای خانه جوان خبرداد و گفت : درتلاش هستیم اتوماسیون اداری خانه جوان راه اندازی شود تا نامه ها و مکاتبات راحت تر و رسمی تر در اختیار سازمان های مردم نهاد قرار گیرد.

لازم به ذکراست مهدی شیرپور دبیر سمن دلدادگان صاحب الزمان عج شهرستان خرم آباد است که پس از فراخوان و طی مراحل قانونی به این سمت نائل شده است.

 یادآوری می شود؛ خانه  جوان شهرستان پلدختر در حال آماده سازی وتجهیز و  خانه های جوان الیگودرز و دورود در حال بازپس گیری وتجهیز و همچنین رایزنی جهت مکان یابی برای ایجاد یک خانه جوان در شهرستان چگنی نیز  در حال انجام است.

 گفت وگو: زینب فیضی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز