دعوت از ۸ کشتی‌گیر نونهال لرستانی به اردوی تیم‌ ملی

۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۳:۵۶:۰۷
کد خبر: ۱۲۴۷۱۰۳
دعوت از ۸  کشتی‌گیر نونهال لرستانی به اردوی تیم‌ ملی
8 کشتی‌گیر نونهال لرستانی به کمپ تیم‌های ملی دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ در راستای وعده‌ی خود در مورد حمایت ویژه از استعدادهای نونهال قصد دارد که در دو نوبت نفرات برتر رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی کشور که مهرماه سال جاری در استان لرستان برگزار شد را به همراه مربیان سازنده آن ها به اردوی بسترسازی تیم ملی دعوت نماید.

 این اردوی یک هفته‌ای به منظور آشنایی کشتی گیران با محیط کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی و خانه های کشتی شهید مصطفی صدرزاده و شهید ابراهیم هادی خواهد بود و بیشتر جنبه ی تفریحی، فرهنگی و آموزشی خواهد داشت.

بر این اساس در اولین گام فدراسیون کشتی اقدام به دعوت از ۴۰ کشتی گیر برتر رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور نونهالان نموده که اسامی ۸ کشتی‌گیر لرستانی نیز دیده می‌شود و از هیات کشتی استان های مربوطه نیز می بایست نسبت به معرفی مربیان سازنده این کشتی گیران برای حضور در این اردوی یک هفته ای اقدام نمایند.

این اردو از روز یکشنبه 25 مهرماه آغاز و به مدت یک هفته در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده محل تمرین تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ادامه خواهد داشت.

پس از این اردو، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که از لرستان سجاد صارمی، ابوالفضل کوشکی، ابوافضل عبدالوند، علی اصغر مرادی، سجاد پیردایه، محمدمهدی ممیوند، شایان ابوالفتحی و ابوالفضل نعمتی به ترتیب در اوزان ۳۸، ۴۴، ۴۸، ۵۲، ۵۷، ۶۲ ،۶۸ و ۷۵ کیلوگرم به این اردو دعوت شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز