انجمن بانوان کارآفرین استان آذربایجان‌غربی تشکیل شود

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۷:۵۶
کد خبر: ۱۲۴۸۰۸۳
انجمن بانوان کارآفرین استان آذربایجان‌غربی تشکیل شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت تعدادی از بانوان استان در حوزه های تجاری و اقتصادی گفت: انجمن بانوان کارآفرین در راستای پیگیری مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین استان تشکیل شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، نادر صادقی روز یکشنبه در نشست بانوان کارآفرین استان که به همت دفتر امور زمان و خانواده استانداری ترتیب یافت، با اشاره به فعالیت تعدادی از بانوان استان در حوزه های تجاری و اقتصادی استان، این فعالیت را ستود و اظهار داشت: بانوان کارآفرین استان الگویی موثر بر دیگر بانوان استان هستند چرا که توانسته اند در کنار مسئولیت های زندگی نقش خود ا در تحقق برنامه های اقتصادی کشور ایفا کنند.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی استان با بانوان کارآفرین و حل مشکلات آنان، گفت: استانداری تمامی تلاش خود را در حمایت از این بانوان کار آفرین انجام می دهد و امیدواریم با رفع موانع پیش رو شاهد حضور تعداد بیشتری از بانوان استان در عرصه های اقتصادی و کارآفرینی باشیم.

وی همچنین با اشاره به برخی از مشکلات بانوان کارآفرین در تولید و عرضه محصولات تولیدی خود اظهار داشت: ایجاد سیستم های مدیریت زنجیره تامین در روند طراحی ، تولید و فروش محصولات تولید و آشنایی بیشتر با نیازهای بازار در فعالیت های اقتصادی ضروری است.

در این جلسه که به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ترتیب یافت، بانوان کارآفرین مسائل و مشکلات اقتصادی خود را مطرح کردند و مدیران کل حاضر در جلسه ضمن استماع آنها دستورات لازم برای حل آنها را صادر نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز