مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز :

رشد جمعیت عامل پایین بودن سرانه ورزشی البرز است/ پیگیر استخدام ۳۰ قهرمان ورزشی در شهرداری هستیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۴:۳۶
کد خبر: ۱۲۴۸۷۷۴
رشد جمعیت عامل پایین بودن سرانه ورزشی البرز است/ پیگیر استخدام ۳۰ قهرمان ورزشی در شهرداری هستیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: بالا بودن رشد جمعیت استان و عدم تخصیص اعتبارات لازم از دلایل اصلی پایین بودن سرانه ورزشی استان البرز است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجتبی جانعلی با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: در راستای افزایش سرانه فضاهای ورزشی در تلاشیم تا ابتدا پروژه های نیمه کاره استان، به اتمام برسند.

وی با اشاره به پروژه سالن ۶ هزار نفری انقلاب اسلامی کرج  گفت:این طرح مهم ملی حدود ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و تلاش ها برای تکمیل وبهره برداری آن در کوتاه ترین زمان ممکن در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه عدم حضور ورزشکاران البرزی در المپیک یک ضعف برای استان قهرمان پرور البرز محسوب می شود گفت: این مشکل به عدم برنامه ریزی در گذشته بر می گردد.

متولی ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: در جهت توسعه ورزش و پاسخگویی به مطالبات رشته های مختلف ورزشی به تمام تیم های منتخب استان، سانس رایگان برای تمرین و آماده سازی ورزشکاران داده ایم.

وی بیان کرد: آمادگی کامل داریم تا تمام هزینه ورزشکارانی که از بضاعت مالی کمی برخوردارند را پرداخت کنیم چرا که بر این اعتقادیم که هیچ ورزشکاری به جهت عدم توانایی مالی، نباید از ورزش باز بماند.

جانعلی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تمام و کمال در خدمت قهرمانان است گفت: از بدو ورود بنده به البرز ۵ قهرمان ورزشی استان استخدام رسمی شده اند و در تلاشیم تا ۳۰ ورزشکار دیگر نیز در مجموعه شهرداری کرج استخدام شوند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز آینده ورزش کشور و استان البرز را با حضور دکتر سجادی در مسئولیت وزیر ورزش و جوانان، روشن عنوان کرد و گفت: دکتر سجادی نگاه مثبتی به ورزش و جوانان البرز دارد و به جد پیگیر تکمیل پروژه سالن ۶ هزار نفری انقلاب اسلامی کرج است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز