فرماندار کرج:

شهرداری کرج گرمخانه آقایان را راه اندازی کند/ ضرورت ایجاد سوله ساماندهی متکدیان در قزلحصار کرج

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۴:۴۵
کد خبر: ۱۲۴۹۳۹۴
شهرداری کرج گرمخانه آقایان را راه اندازی کند/ ضرورت ایجاد سوله ساماندهی متکدیان در قزلحصار کرج
فرماندار ویژه شهرستان کرج با تاکید بر راه ندازی گرمخانه آقایان توسط شهرداری کرج از ساماندهی سوله جهت جمع آوری متکدیان در قزلحصار کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ غفور قاسم پور اظهار کرد:  بدنبال اجرای طرح جمع آوری متکدیان در شهر تهران با توجه به نزدیکی این استان و گسیل متکدیان به شهر کرج مقرر شده است تا در اسرع وقت معاونت خدمات شهر شهرداری کرج جلسه مشترکی را با معاونت خدمات شهر شهرداری تهران تشکیل داده و هم افزایی های لازم جهت ساماندهی وضعیت موجود صورت گیرد .

 وی با بیان اینکه ساماندهی متکدیان از سطح شهر کار یک دستگاه و دو سازمان نیست و ارگان های متعددی در این زمینه مسول هستند اضافه کرد: تنها با تقسیم وظایف و رفع تمامی موانع بین دستگاهی است که می توان چهره کلانشهر کرج را  از حیث حضور متکدیان پاکسازی کرد.

این مسئول افزود: در جلسه ویژه ای که به همین منظور در فرمانداری کرج تشکیل شد؛ پس از بررسی آخرین وضعیت ساماندهی متکدیان در شهرستان کرج مقرر شد تا  معاونت خدمات شهر شهرداری کرج محل ماده ۱۶ در قزلحصار را جهت ساماندهی متکدیان با ایجاد سوله های مناسب راه اندازی کند.

وی افزود: پس از راه اندازی این سوله در قزلحصار کرج، نمایندگان فرماندار از آن  محل بازدید و مشکلات را احصا و به دبیرخانه اعلام خواهند کرد تا موضوع بصورت جدی در دستور کار قرار گیرد و چهره شهر از حضور متکدیان پاکسازی شود.

قاسمپور همچنین بر ضرورت جلوگیری از موازی کاری بین دستگاهی تاکید کرد و افزود: مسول ستاد ساماندهی متکدیان در شهرستان کرج معرفی شده است و دستگاه های متولی امر ملزم به همکاری لازم برای پاکسازی شهر از چهره متکدیان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز