سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری برنا:

برنا، بازوی رسانه ای حوزه ورزش و جوانان است/ خراسان رضوی در حوزه ورزش و جوانان ظرفیت زیادی دارد

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۷:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۹۸۹۳
برنا، بازوی رسانه ای حوزه ورزش و جوانان است/ خراسان رضوی در حوزه ورزش و جوانان ظرفیت زیادی دارد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در کشور ظرفیت بسیار زیادی در حوزه ورزش و جوانان دارد که باید با حرکت در مسیر مطلوب، این استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، افشین داوری در نشست صمیمی با مدیر و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری برنا در خراسان رضوی با بیان اینکه هیچ کس نمی‌تواند گذشته را قضاوت کند، اظهارکرد: از گذشته تاکنون کارهای زیادی صورت گرفته ولی یکسری محدودیت‌ها نیز وجود داشته که سیستم کاری باید برای رفع آن‌ها تلاش می‌کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اضافه کرد: به عنوان مثال وضعیت ما در کشتی المپیک قابل مقایسه با 12 سال پیش نیست؛ از سوی دیگر در بحث تیم‌های لیگ برتری در گذشته وضعیت بهتری را شاهد بودیم.

داوری بیان کرد: این وضع در ورزش استان به این معنا نیست که مدیریت و تیمش بد عمل کرده بلکه به معنای آن است که محدودیت‌ها باید به درستی مدیریت می‌شدند.

دیدار مدیر و خبرنگاران خبرگزاری برنای خراسان رضوی با مدیرکل ورزش و جوانان استان

وی با بیان اینکه حتما باید وزن و جایگاه اداره کل استان حفظ شود، تصریح کرد: مدیریت و نیروی انسانی باید دست در دست یکدیگر برای ارتقای ورزش و جوانان استان تلاش کنند، همچنین مدیر باید همه دستگا‌ه‌ها و افراد همچون شورای شهر، بسیج و نماینده‌های مردم را با خود همسو کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: بنده یکسری تجارب در این حوزه داشتم که با حضور در تهران و محیط بزرگ تر این تجربه‌ها بیشتر شد و امیدوارم بتوانم وضعیت موجود را ساماندهی کنم.

داوری افزود: ما در حوزه ورزش و جوانان نیاز به کمک داریم که در این راستا رسانه و اهالی رسانه می‌توانند کمک شایانی به ما کنند.

وی درباره حوزه جوانان نیز اظهار کرد: تغییر و تحول در سیستم حوزه جوانان در زمان حضور من در این استان رقم خورد که در آن زمان نوپا بود و در حال حاضر نسبت به گذشته پیشرفت‌های خوبی را داشته است.

دیدار مدیر و خبرنگاران خبرگزاری برنای خراسان رضوی با مدیرکل ورزش و جوانان استان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: باید دید این پیشرفت و برجستگی در حوزه جوانان با تعداد و حضور آن‌ها در این جایگاه تطبیق دارد یا خیر؛ همچنین برای رسیدن به شرایط مطلوب باید میزان منابع و زیر ساخت‌ها را بررسی کنیم.

داوری اضافه کرد: در مجموع در بخش جوانان استعداد‌های خوبی حضور دارند که راحت شکوفا می‌شوند و با توجه بیشتر به این حوزه، شرایط ما از قبل نیز بهتر خواهد شد.

وی گفت: دولت فعلی کاملا در مسیر برآورده کردن انتظارات مردم است و نظارت‌ها به صورت جدی پیگیری می‌شود؛ همچنین علاوه بر نظارت دولتی شاهد مطالبه‌گری مردم هستیم و آن‌ها را ناظر فعالیت‌ها می‌دانیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: در این راستا باید به خوبی کار کنیم تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مردم باشیم و به صورت ویژه رضایت مندی آن‌ها را تامین کنیم.

داوری افزود: رضایت مردم در گرو همین نظارت ها است و همین موضوع در بعضی موارد کار را سخت تر خواهد کرد چرا که بعضی از مطالبه گری‌ها با عدم اشراف به قوانین صورت می‌گیرد.

دیدار مدیر و خبرنگاران خبرگزاری برنای خراسان رضوی با مدیرکل ورزش و جوانان استان

وی در خصوص انجام پروژه‌ها نیز گفت: نیازی به دولتی کردن همه پروژه‌ها نیست چراکه بعضا تخصیص‌ها صورت نمی‌گیرد و پروژه‌ها نیمه تمام خواهد ماند؛ همچنین در بحث تعمیر و نگهداری آن‌ها و حضور نیروهای تخصصی با مشکل مواجه خواهیم شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اضافه کرد: ما در گذشته با اعتماد به بخش خصوصی اتفاقات بسیار خوبی مانند ایجاد پارک‌‌های آبی مشهد را رقم زدیم که در ماندگاری زائر نیز کمک زیادی به شهر کرده است؛ همچنین با این کار دیگر با مشکلاتی مانند نگهداری پروژه‌ها مواجه نبودیم.

وی همچنین خبرگزاری برنا را بازوی رسانه ای حوزه ورزش و جوانان دانست و تاکید کرد: این مجموعه رسانه ای نیز باید دوشادوش مجموعه ورزش و جوانان در راستای حل مشکلات موجود و رسیدن به نقاط آرمانی همچون گذشته گام بردارد.

دیدار مدیر و خبرنگاران خبرگزاری برنای خراسان رضوی با مدیرکل ورزش و جوانان استان

مدیر خبرگزاری برنای خراسان رضوی نیز در این دیدار با تشریح فعالیت های این مجموعه رسانه ای گفت: نقش رسانه ها در انعکاس واقعیت های جامعه، نقشی بی بدیل است و خبرنگاران خبرگزاری برنا نیز در راستای این نقش آفرینی از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

بنیامین یوسف زاده افزود: مجموعه خبرگزاری برنا در کنار پوشش ویژه اخبار حوزه ورزش و جوانان، دقت نظری جدی بر سایر حوزه ها همچون اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، هنری و شهری دارد و همین موضوعات باعث شده تا این مجموعه رسانه ای، رتبه خوبی را در رنکینگ سایت های خبری داشته باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز