همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل،

مجتمع آموزشی حیات طیبه سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در اردبیل افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۲۵۰۴۶۷
مجتمع آموزشی حیات طیبه سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در اردبیل افتتاح شد
همزمان با سفر رئیس جمهور و با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین، سرعین و هیر در مجلس شورای ، مجتمع آموزشی حیات طیبه «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، صبح امروز جمعه سی ام مهرماه 1400 و در قالب سفر رئیس جمهور به استان اردبیل، مجتمع آموزشی حیات طیبه «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» اردبیل با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

مجتمع آموزشی حیات طیبه سردار سلیمانی اردبیل دارای 18 کلاس درس و زیربنایی بالغ بر 7 هزار و  700 مترمربع می باشد که در زمینی به مساحت 6 هزار 700 مترمربع و صرف اعتباری در حدود 20 میلیارد تومان ساخته شده است.

دولت لطفی مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان اردبیل در حاشیه افتتاح این مجتمع بزرگ آموزشی گفت: مجتمع آموزشی سردار سلیمانی در مرکز شهر اردبیل و شهرک کارشناسان واقع شده است، تمام تلاش نوسازی مدارس با همراهی خیرین مدرسه‌ساز بر این است تا واحدهای آموزشی در مناطق با تراکم جمعیت دانش‌آموزی بالا، زودتر تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شود.

وی با بیان اینکه امسال ۱۲۵ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شده است، افزود: شایسته است در مساکن مهر و مجتمع‌هایی که در قالب طرح اقدام ملی و جهش تولید مسکن اجرا می‌شود، به توسعه فضاهای آموزشی به ویژه در اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر توجه جدی شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل به جمع‌آوری بخاری‌های نفتی و حتی گازی در مدارس این استان اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است تا هرچه زودتر و در راستای استانداردسازی سامانه گرمایش مدارس، سیستم حرارتی مرکزی در مدارس استان اجرایی شود.

گفتنی است، مجتمع آموزشی 18 کلاسه حیات طیبه سردار سلیمانی اردبیل دارای امکانات و فضاهای جانبی از جمله سالن ورزشی چند منظوره، سالن آمفی تئاتر، کارگاه هنر، کارگاه حرفه و فن، آزمایشگاه‌های متعدد، کتابخانه، سایت کامپیوتری، اتاق سمعی بصری، اتاق قصه و نمازخانه می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز