شهردارشهرجدید هشتگرد خبرداد :

فعالیت‌های هنری در "شهرجدید هشتگرد" رونق می گیرد/ راه‌اندازی خانه هنرمندان در دستور کار قرار گرفت

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۵۳۱۲۲
فعالیت‌های هنری در شهرجدید هشتگرد رونق می گیرد/ راه‌اندازی خانه هنرمندان در دستور کار قرار گرفت
شهردارشهرجدید هشتگرد از احیاء و رونق فعالیت های هنری در این شهر با همکاری برخی از هنرمندان و بازیگران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محسن آسوبار اظهار کرد: حدود 6 سال از افتتاح آمفی تئاتر زیبای گلستان می گذرد اما تاکنون استفاده خاصی از آن به جز برگزاری چند مراسم اداری نشده است، از این رو برنامه ریزی هایی در خصوص احیا و بهره برداری مناسب از این امکان شهری در دستور کار معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری قرارگرفته شد.

وی افزود: با استفاده از تجربیات هنرمندان برجسته کشوری قصد داریم بهترین فرصت را برای آموزش جوانان و شورنشاط شهروندی مهیا کنیم.

شهردار خاطر نشان کرد: اجرای جنگ های متنوع ، برگزاری تئاترهای مناسبتی ،برگزاری همایش و برگزاری نمایشگاه های مختلف، ساخت برنامه های تلویزیونی در کنار آموزش تئاتر و عکاسی ، گویندگی و ... به زودی در این سالن راه اندازی خواهد شد.

آسوبار با اشاره به برگزاری نشست هایی با برخی هنرمندان و بازیگران افزود: هم راستا با احیای آمفی تئاتر گلستان موضوع خانه هنرمندان دارای اهمیت بسیاری برای مدیریت شهری است که با تفاهم نامه هایی که در حال تنظیم هستیم از آن محل با حضور هنرمندان کشوری و بهره گیری از هنرمندان شهری با برگزاری آموزش های لازم از جمله موسیقی، خطاطی، شعر و ... نیز عملیاتی خواهد شد.

شهردار ادامه داد: از ظرفیت خانه فرهنگ مهستان نیز با برنامه ریزی مناسب برای احیاء و رشد هنر و مسائل فرهنگی شهر استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: از مقوله هنر برای شور و نشاط شهری  در محله های مختلف استفاده خواهیم کرد تا با آموزش های لازم با استفاده از سرای محله ها شاهد رشد مسائل هنری و فرهنگی در نقاط مختلف شهری باشیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز