پیام تبریک خبرنگاران و هنرمندان لرستان در پی انتصاب دکتر ذبیح الله خدائیان به سمت رئیس سازمان بازرسی کل کشور

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۲۳:۳۳:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۵۱۲۸
پیام تبریک خبرنگاران و هنرمندان لرستان در پی انتصاب دکتر ذبیح الله خدائیان به سمت رئیس سازمان بازرسی کل کشور
جمعی از خبرنگاران و اصحاب هنر استان لرستان در پیامی انتصاب دکتر ذبیح الله خدائیان را به عنوان رئیس سازمان بازرسی کل کشور تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ جمعی از خبرنگاران و اصحاب هنر استان لرستان در پیامی انتصاب دکتر ذبیح الله خدائیان  را به عنوان رئیس سازمان بازرسی کل کشور تبریک گفتند:

در این پیام که نسخه ای از آن به دفتر خبرگزاری ها و رسانه های خبری استان ارسال شده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب دکتر ذبیح الله خدائیان

با سلام و تحیات

انتصاب بجا و شایسته جنابعالی با حکم حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس محترم دستگاه قضا ، بر مسند مدیریت عالی دستگاه نظارتی و بازرسی  که براساس سوابق درخشان و ارزشمند علمی و عملی حضرتعالی در حوزه مسایل قضایی و اشرافیت به موضوعات مختلف این حوزه و نشان از لیاقت ، شایستگی و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهنیت می گوییم .

این انتصاب به طور قطع در راستای ارتقا بیش از پیش دستگاه قضایی و مبارزه با فساد و رانت خواری به ویژه در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب موثر است.

تدبیر، درایت ، تجربیات و اشراف جنابعالی به مباحث و مسایل حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا به طور قطع و یقین ظرفیتی ارزشمند و گرانبها در کشور در جهت پیشبرد منویات مقام معظم رهبری است که می تواند تحولی عظیم در زمینه رونق تولید و ایجاد اشتغال ایجاد کند .  

امید است در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در سنگر مهم و حساس قضاوت و رواج عدالت در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ولایتمدار موفق ، سربلند و پیروز باشید .

برای حضرتعالی از درگاه خداوند متعال سلامتی ، موفقیت ، عزت و سرفرازی آرزومندیم.

گفتنی است دکتر خداییان کلیه مراحل قضایی و مدیریتی را به صورت سلسه مراتبی طی کرده و دارای سمت‌هایی از جمله معاون دادستان، رئیس شعبه دادگاه بدوی و رئیس دادگاه تجدیدنظر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان و نهایتا رئیس کل دادگستری استان‌های لرستان و فارس، معاون حقوقی قوه قضاییه بوده است. وی هم اکنون معاون رئیس قوه قضاییه، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وسخنگوی قوه قضائیه می‌باشد.

جمعی از خبرنگاران و اصحاب هنر استان لرستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز